×
×

تازه ترین آلبوم گروه موسیقی «آوای نوروز» راهی بازار شد

  • کد نوشته: 79829
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«همنشین درد» عنوان تازه ترین آلبوم موسیقی گروه «آوای نوروز» به آهنگسازی «آرش فلاح صفا» و خوانندگی «علی زندوکیلی» است که به تازگی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.
    +جزئیات کامل به همراه کاورهای این اثر

    تازه ترین آلبوم گروه موسیقی «آوای نوروز» راهی بازار شد
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: «همنشین درد» عنوان تازه ترین آلبوم موسیقی گروه «آوای نوروز» به آهنگسازی «آرش فلاح صفا» و خوانندگی «علی زندوکیلی» است که به تازگی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این آلبوم که سال گذشته تولید شده، قطعات مقدمه، ضربی رقص نوا، دو نوازی تار و نی، «مرثیه خوان» با شعر مهدی اخوان ثالث، آواز درآمد با شعر هوشنگ ابتهاج، «آفاق» با شعر امیر خسرو دهلوی، «نهفت و دشتی» با شعر هوشنگ ابتهاج، مقدمه و تصنیف «همنشین درد» به یاد استاد پرویز مشکاتیان با شعر هوشنگ ابتهاج، آواز «فرود» با شعر هوشنگ ابتهاج و تصنیف «سجود» با شعر هوشنگ ابتهاج به آهنگسازی آرش فلاح صفا و خوانندگی علی زندوکیلی به علاقه مندان موسیقی ارائه شده است.

    ضمن اینکه سیاوش ایمانی (تار)، مسعود براره (تنبک، دف وبندیر)، حمید خوانساری (عود)، علیرضا دریایی (کمانچه)، آرش فلاح صفا (سنتور) و ماهان نه رودی (سنتور) نوازندگان این آلبوم موسیقایی هستند.

    در توضیح این آلبوم آمده است: «بهار سال ۸۶ به بهانه مروری بر آثار غلامحسین بیگجه خانی گرد هم آمدیم. همدلی و همراهی انگیزه اصلی ما برای دور هم جمع شدن بود و هدفمان فعالیت در زمینه موسیقی کلاسیک (دستگاهی) ایرانی.

    به یاد روزهای نخست گروه را «آوای نوروز» نامیدیم. بعد از منتشر شدن آثار بیگجه خانی افتخار همکاری با ارشد طهماسبی را در آلبوم «عاشقی» و بعدها در کنسرت «عشق ماند» داشتیم. ضبط مجموعه پیش درآمد در سال ۸۹ و اجرای کنسرت «همنشین درد» در زمستان سال ۹۰ از دیگر فعالیت‌های ما در این سال‌ها محسوب می شود. این مجموعه سومین اثر منتشر شده ماست. تا چه قبول افتد و که در نظر آید.»

    شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «علی زند وکیلی» نیز راه اندازی شده و مخاطبین وی می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری این خواننده، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv vakili به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۶۰ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی زندوکیلی را دریافت نمایید.

    آلبوم «همنشین درد» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور در بازار موسیقی منتشر شده است و علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هرنی سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات آلبوم را بشنوید و در صورت تمایل اقدام به خرید دیجیتال و دانلود قانونی نمایید

    کاورهای آلبوم:

    https://musiceiranian.ir/?p=79829
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *