×
×

به خوانندگی «علیرضا شاه محمدی»

  • کد نوشته: 79564
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «زیباتر از ماه» کاری از گروه «کوبانگ» به آهنگسازی متین و میثاق اسحاقی و خوانندگی «علیرضا شاه محمدی» از سوی موسسه راوی آذرکیمیا در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
    +اشعار ماندگاری از شاعرانی چون سیف فرقانی، هوشنگ ابتهاج، مولانا و حمید مصدق در این اثر استفاده شده است

    به خوانندگی «علیرضا شاه محمدی»
  • ۱۳۹۴۰۳۳۰۰۰۰۳۵۴_PhotoAآلبوم «زیباتر از ماه» کاری از گروه «کوبانگ» به آهنگسازی متین و میثاق اسحاقی و خوانندگی «علیرضا شاه محمدی» از سوی موسسه راوی آذرکیمیادر بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «زیباتر از ماه» اثری است از گروه کوبان که در سال ۱۳۸۳ توسط داریوش اسحاقی در مشهد مقدس تاسیس شد. این گروه فعالیت‌های خود را با انجام کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور ادامه می‌دهد و تاکنون پنج عنوان آلبوم موسیقایی تولید و نشر داده است.

    این اثر عاشقانه‌ای‌ است که در آن با بکارگیری ملودی‌های ساده و روان و اشعار ماندگاری از شاعرانی چون سیف فرقانی، هوشنگ ابتهاج، مولانا و حمید مصدق تلاش دارد تا ضمن حفظ ارزش‌های هنری، شنوندگان خاص و عام را در برگیرد. صدای  علیرضا شاه محمدی هم زینت بخش این اثر هنری است.

    شایان ذکر است که داریوش اسحاقی (دف و تنبک)، فریبا اسحاقی (کوزه و پرکاشن)، میثاق اسحاقی (تار و بمتار)، علی ثنایی (گیتار و گیتارباس) در قطعات ای اهل شهر، سروناز عدیدار عچنگ شکسته، ابر و باد و باران، خاطره، زیرخاکستر،‌ رنگ شرقی، جدایی و شب رفت هنرنمایی کرده‌اند.

    صدابرداری زیباترازماه با میثاق اسحاقی و محمد جواد سام نژاد و آرمین کارباف همراه میکس و مسترینگ و طراحی گرافیک از علیرضا مهیجی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=79564
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *