×
×

به خوانندگی «سالار عقیلی»

  • کد نوشته: 77994
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۲۹ دیدگاه
  • اولین اثر تصویری استاد «فرهاد فخرالدینی» به خوانندگی «سالار عقیلی» توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +فیلم این کنسرت با ۱۴ دوربین به صورت Full HD ضبط و ثبت شده است
    +دانلود تیزر تصویری این اثر از «موسیقی ایرانیان»

    به خوانندگی «سالار عقیلی»
  • ارکستر «مهرنوازان»

    ارکستر «مهرنوازان»

    موسیقی ایرانیان – رها معتمدی: اولین اثر تصویری استاد «فرهاد فخرالدینی» به خوانندگی «سالار عقیلی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این مجموعه دومین اثر تصویری میباشد که توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر گردیده و حاصل تصویر برداری از کنسرت ارکستر «مهرنوازان» در اسفندماه ۱۳۹۲ در سالن همایشهای برج میلاد میباشد که با ۱۴ دوربین به صورت Full HD ضبط و ثبت شده است.

    کارگردانی و تدوین این اثر بر عهده «سیاوش کرد جان» بوده و لازم به ذکر است که شیوه تدوین این اثر همتایی در حوزه موسیقی نداشته و تمامی تصاویر این مجموعه بر روی ضرباهنگ موسیقی تدوین شده، به طوری که بیننده را بی اختیار با ارکستر همراه میسازد.

    قطعات این مجموعه عبارت هستند از سه تابلو از سوئیت ابن سینا (که برای اولین باردر این اثر اجرا و منتشر گردیده است)، دور جوانی، بهار دلکش، رنگ شرقی، خوش امدی، وای از شب من، نازنین یار من، طرب انگیز، چرا خاموشی، بهار من، رنگ بیات شیراز، قرارم باش، گیسو، خاک مهر آیین و ای ایران که از آهنگسازان بنام ایران زمین همچون روح اله خالقی، فرهاد فخرالدینی، جواد لشگری، فریدون حافظی، علی تجویدی، فخری ملک پور، همایون خرم، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی انتخاب شده است.

    آلبوم تصویری ارکستر «مهرنوازان» همزمان با رونمایی از این اثر جاودانه و همچنین پاسداشت از ۵۰ سال فعالیت هنری استاد «فرهاد فخرالدینی» در سراسر کشور توسط مرکز پخش موسیقی جوان توزیع گردید.

    در ادامه هم می توانید تیزر تصویری این آلبوم را که در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    + دانلود تیزر

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=77994
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *