×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 77869
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «برافشان» تشکیل شده از شاگردان استاد فقید «محمدرضا لطفی» به سرپرستی و آهنگسازی «هامان خلیلی» و خوانندگی «غلامرضا رضایی»، جمعه هشتم خردادماه در ساری برگزار شد.
    +اولین آلبوم این گروه نیز در مرحله آماده سازی است و احتمالا اواخر شهریور ماه به بازار موسیقی خواهد آمد

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • کنسرت گروه «برافشان»

    کنسرت گروه «برافشان»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی «برافشان» تشکیل شده از شاگردان استاد فقید «محمدرضا لطفی» به سرپرستی و آهنگسازی «هامان خلیلی» و خوانندگی «غلامرضا رضایی»، جمعه هشتم خردادماه در ساری برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در دو بخش برگزار شد، نخستین بخش به بداهه خوانی و بداهه نوازی ساز و آواز اختصاص داشت و در دومین بخش هم قطعاتی در دستگاه همایون از ساخته‌های «هامان خلیلی» اجرا شد، اشعار این کنسرت نیز از دهلوی و سعدی انتخاب شده بود، البته یکی از تصانیف سروده ابوذر دارابی بود.

    غلامرضا رضایی (خواننده)، هوشمند عبادی (نوازنده نی)، فریبا موفقی (نوازنده کمانچه)، مرجان راغب (نوازنده سنتور)، وحید ربیعی پور ( نوازنده دف و دایره)، چکاد فشارکی (نوازنده کمانچه)، سهیل الله دادیان (نوازنده تنبک)، نیره فخری (نوازنده عود)، مهری دریاباری (نوازنده تار ) و فرزاد موسوی (نوازنده بم تار) به عنوان اعضای گروه «برافشان» در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که  اولین آلبوم این گروه نیز در مرحله آماده سازی است و احتمالا اواخر شهریور ماه به بازار موسیقی خواهد آمد.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (نادر رضائیان) از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=77869
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *