×
×

غلامرضا صنعتگر: این روزها فقط به دعای خیر مردم نیاز دارم

  • کد نوشته: 77815
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • یک خواننده پاپ که مدت‌هاست اخباری مبنی بر اوضاع نامناسب جسمی‌اش در فضای مجازی به گوش می‌رسد، درباره احوال کنونی‌اش توضیح داد. غلامرضا صنعتگر که پیش از این بارها درباره اوضاع جسمی‌اش حرف و حدیث های زیادی عنوان شده، گفت:‌ «من شش مرحله شیمی درمانی در ماه های گذشته داشته ام و در یک عمل […]

    غلامرضا صنعتگر: این روزها فقط به دعای خیر مردم نیاز دارم
  • غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر

    یک خواننده پاپ که مدت‌هاست اخباری مبنی بر اوضاع نامناسب جسمی‌اش در فضای مجازی به گوش می‌رسد، درباره احوال کنونی‌اش توضیح داد.

    غلامرضا صنعتگر که پیش از این بارها درباره اوضاع جسمی‌اش حرف و حدیث های زیادی عنوان شده، گفت:‌ «من شش مرحله شیمی درمانی در ماه های گذشته داشته ام و در یک عمل جراحی سنگین بخش هایی از معده ام را برداشته ام و یک مرحله جراحی دیگر و شش دوره شیمی درمانی را پیش رو دارم.»

    این خواننده در ادامه تاکید کرد:‌ «با روحیه و انرژی‌ای که دوستان و اهالی هنر و مردم به من می دهند با قدرت و انگیزه ای بالا در حال مبارزه با این بیماری هستم و این روزها فقط به دعای خیر مردم نیاز دارم.»

    صنعتگر درباره جدیدترین فعالیت های هنری اش نیز توضیح داد: «آلبوم جدیدم تمامی مراحل تولید و ساخت را از سر گذرانده و مجوزهایش را نیز اخذ کردده است. منتظر تصمیم تهیه کننده اثر هستیم تا آنرا وارد بازار موسیقی کشور کنیم. این آلبوم «هنوزم سرپام» نام دارد.»

    این گزارش می افزاید غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و ساز‌های پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار این هنرمند است که بارها از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=77815
       
    برچسب ها غلامرضا صنعتگر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *