×
×

موفقیت شب آهنگسازان ایرانی

  • کد نوشته: 77763
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آهنگساز و مدرس پیشکسوت موسیقی ایران بعد از بازگشت از کشور کانادا از انگیزه های خود برای تولید یک آلبوم موسیقایی جدید سخن گفت. کامبیز روشن روان با بیان اینکه به زودی کار تولید یک اثر جدید را آغاز خواهد کرد، توضیح داد: به زودی تولید یک اثر موسیقایی را که این بار کمی متفاوت […]

    موفقیت شب آهنگسازان ایرانی
  • ۱۷۲۳۱۸۳آهنگساز و مدرس پیشکسوت موسیقی ایران بعد از بازگشت از کشور کانادا از انگیزه های خود برای تولید یک آلبوم موسیقایی جدید سخن گفت.

    کامبیز روشن روان با بیان اینکه به زودی کار تولید یک اثر جدید را آغاز خواهد کرد، توضیح داد: به زودی تولید یک اثر موسیقایی را که این بار کمی متفاوت تر از کارهای قبلی‌ام است آغاز خواهم کرد اما تا زمانی که جزییات کار مشخص نشده نمی توانم درباره آن اطلاعات دقیق تری اعلام کنم.

    وی درباره دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بعد از بازگشت از سفر بیان کرد: هنوز مدت کوتاهی از بازگشت من به ایران نگذشته است اما در همین مدت کوتاه موفق شدم در کنسرت ارکستر سفمونیک البرز به رهبری سهراب کاشف حضور پیدا کنم که به نظر من کنسرت بسیار خوب و ارزشمندی بود که می تواند سرآغاز خوبی برای برگزاری برنامه های مختلف «شب آهنگسازان ایرانی» باشد.

    این آهنگساز ادامه داد: برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره موسیقی بسطامی نیز یکی از اتفاقات خوبی بود که در این چند روز شاهد آن بودم زیرا فارغ از اهمیت و ارزشی که این جشنواره می تواند در عرصه موسیقی سنتی داشته باشد، حضور یک گروه قدرتمند از دوستداران استاد پورعطایی بود که  واقعا گروه منسجم و خوبی بودند و فکر می کنم در آینده نزدیک از این گروه خبرهای بیشتری را بشنویم.

    روشن‌روان در پایان عنوان کرد: از سوی دیگر بسیار علاقه مندم که در کنسرت ارکستر سمفونیک تهران نیز حضور داشته باشم تا از نزدیک در جریان فعالیت‌های این ارکستر قرار بگیرم چرا که اخبار خوبی از نحوه کیفیت اجرای این ارکستر شنیده ام که امیدوارم فرصت این را داشته باشم که کنسرت این مجموعه موسیقایی را نیز ببینم.

    رونمایی از کتاب «هارمونی جامع کاربردی موسیقی» و تنظیم و انتشار آلبوم موسیقایی «رفتم و بار سفر بستم» با صدای علیرضا قربانی از تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی کامبیز روشن روان است که در سفر گذشته خود به کشورمان آنها را به سرانجام رساند.

    وی که مدتی است در کشور کانادا سکونت  دارد پیش از این نیز کتاب‌های پارتیتور سمفونی فلک الافلاک، پارتیتور (پوئم سمفونی پرواز) از خیام تا مولوی، کنسرتو برای فلوت به همراه ارکستر زهی و سازشناسی و ارکستراسیون موسیقی ایرانی را منتشر کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=77763
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *