×
×

اولین نشست«گفتمان ضرب اصول» لغو شد

  • کد نوشته: 77312
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • خبرگزاری ایسکا نوشت: اولین نشست«گفتمان ضرب اصول» که قرار بود با موضوع«بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» روز ۳ خرداد از ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود به تعویق افتاد. به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در متن لغو این نشست آمده: نشست«بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» به دلیل بروز برخی مشکلات و مسائل پیش […]

    اولین نشست«گفتمان ضرب اصول» لغو شد
  • خبرگزاری ایسکا نوشت:

    c8625b01-da68-40ad-810f-c191fa5933a2اولین نشست«گفتمان ضرب اصول» که قرار بود با موضوع«بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» روز ۳ خرداد از ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود به تعویق افتاد.

    به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در متن لغو این نشست آمده: نشست«بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» به دلیل بروز برخی مشکلات و مسائل پیش بینی نشده لغو شد که متعاقبا درباره این مشکلات اطلاع رسانی خواهد شد.

    طبق شنیده ها از یک منبع موثق، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه موسیقی برای برگزار نشدن این نشست تلاش کردند و با وجود اطلاع رسانی اما شب گذشته به مسئولان انشست گفته اند که آن را برگزار نکنید!

    همچنین چند روز پیش ابوالحسن مختاباد، بازرس اسبق خانه موسیقی طی یاداشتی فعالیت هیأت‌مدیره خانه موسیقی غیرقانونی دانست و گفت: مهلت چهارساله هیات مدیره خانه موسیقی بهمن‌ماه گذشته به پایان رسیده، همچنان که مهلت دوره سه ساله شورای عالی خانه موسیقی هم یک سال قبل به پایان رسیده و هیأت‌مدیره باید یک سال قبل اعضای تازه‌ای را برای شکل‌گیریِ دور تازه شورای عالی خانه موسیقی به مجمع عمومی معرفی می‌کرد که متأسفانه این کار را هم انجام نداد.

    وی گفته بود: در چنین اوضاعی که مدیرعامل خانه موسیقی که از جیب اهالی موسیقی حقوق و دستمزد ماهانه می‌گیرد و متأسفانه وظایف عادی خود را که تهیه و یادآوری دستور جلسات مجمع‌عمومی و هیأت‌مدیره است، به طاق نسیان و فراموشی می‌سپارد و امری به این مهمی را در نمی‌یابد و یا تغییرات اساس‌نامه را دو سال بعد از ثبت در روزنامه رسمی (دقت کنید دو سال بعد از ثبت در روزنامه رسمی) به اطلاع مجمع‌عمومی می‌رساند، چه انتظاری از عضو عادی خانه موسیقی است که بخواهد فعال باشد و تازه گزارش هم بدهد.

    تازه این مدیرعاملی است که خود درس حقوق خوانده و نمی‌توان صفت بی‌اطلاعی را برای او به کار برد، اما می‌توان گفت که خواب‌زده را با توپ هم نمی‌توان بیدار کرد، مگر آنکه خودش بخواهد.

    قرار بود در اولین جلسه این نشست قرار بود محمدسعید شریفیان و کامبیز روشن روان آهنگساز و موسیقی دان و ساسان فاطمی دکتری انتوموزیکولوژی وعضو هیئت علمی موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و منتقدان خانه موسیقی، به موضوع «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» بپردازند.
    حال باید دید آیا برگزاری این نشست در آینده نه چندان دور دوباره با مشکل مواجه می شود؟

    https://musiceiranian.ir/?p=77312
       
    برچسب ها خانه موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *