×
×

رقابت نزدیک با روسیه

  • کد نوشته: 77298
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۴
  • ۰
  • رقابت موسیقایی «یورو ویژن» دیشب با انتخاب سوئد به کار خود خاتمه داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میرور، در میان آهنگ‌های محبوبی که وارد بخش رقابتی یوروویژن شدند، برنده اصلی آهنگ یورو ویژن سال ۲۰۱۵ سوئدی‌ها بودند. آن‌ها با کسب امتیاز فوق‌العاده ۳۶۵ کنترل را در دست گرفتند و برنده مسابقات شدند. […]

    رقابت نزدیک با روسیه
  • ۱۷۱۸۱۲۶رقابت موسیقایی «یورو ویژن» دیشب با انتخاب سوئد به کار خود خاتمه داد.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میرور، در میان آهنگ‌های محبوبی که وارد بخش رقابتی یوروویژن شدند، برنده اصلی آهنگ یورو ویژن سال ۲۰۱۵ سوئدی‌ها بودند.

    آن‌ها با کسب امتیاز فوق‌العاده ۳۶۵ کنترل را در دست گرفتند و برنده مسابقات شدند.

    طی تمام شب، رقابت بین سوئد و روسیه بسیار نزدیک بود اما در نهایت این مانس زلمرلو از سوئد بود که از سوی مردم به عنوان برنده انتخاب شد.

    بریتانیا هم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و گروه الکترو ولوت نتوانست کار خاصی کند و تنها با پنج امتیاز در رتبه بیست و چهارم جای گرفت.

    جایزه قاشق چوبی هم به کشورهای آلمان و اتریش تعلق گرفت که با امتیاز صفر در قعر جدول جای گرفتند و بعد از آن‌ها و قبل از بریتانیا نیز کشور فرانسه با چهار امتیاز به کار خود پایان داد.

    یوروویژن

     آهنگ انتخابی کشور سوئد در کل مراسم بسیار محبوب بود و زلمرلو ثابت کرد که با استعداد خوانندگی قابل توجهش از پتانسیل خوبی برخوردار است.

    او بعد از پیروزی خود گفت: «الان کلی حرف برای گفتن دارم. شدیدا خوشحالم. می‌خواهم از تمام شما به خاطر رای دادن و حمایت کردن از من تشکر کنم. فقط می‌خواهم این را بگویم که مهم نیست چه چیزی را دوست داریم، چه چیزی هستیم و به چه چیزی باور داریم، همه‌مان قهرمانیم.»

    یوروویژن

    در یک لحظه به نظر می‌رسید این خواننده دارد به روسیه می‌بازد، اما در مراحل پایانی مسابقه توانست به صدر راه پیدا کند و آن‌ها را کنار بزند. در نهایت روسیه با ۳۰۳ امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و ایتالیا هم با ۲۹۲ امتیاز سوم شد.

    این ششمین سالی است که کشور سوئد برنده مسابقات «یورو ویژن» شده است. آخرین برنده آنها آهنگ «خوشحالی» ساخته لورین بود که در سال ۲۰۱۲ موفق به کسب رتبه اول شد و موفق‌ترین ورودی تاریخ این کشور رار قم زد.

    https://musiceiranian.ir/?p=77298
       
    برچسب ها یورو ویژن

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *