×
×

قائم مقام وزیر کشور خبر داد:

  • کد نوشته: 76984
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • قائم مقام وزیر کشور گفت که قرار است برای تامین امنیت کنسرت‌ها، وزارت ارشاد بعد از صدور مجوز موضوع را به استانداری‌ها اعلام کند تا استانداری‌ها نسبت به برقراری امنیت این گونه مراسم‌ها اقدام کنند. حسینعلی امیری، اظهار کرد: در یکی از سمینارهای استانداران آقای جنتی وزیر ارشاد حضور یافت و ملاحظات و نقطه نظراتی […]

    قائم مقام وزیر کشور خبر داد:
  • لغو کنسرت در ماهشهر

    لغو کنسرت در ماهشهر

    قائم مقام وزیر کشور گفت که قرار است برای تامین امنیت کنسرت‌ها، وزارت ارشاد بعد از صدور مجوز موضوع را به استانداری‌ها اعلام کند تا استانداری‌ها نسبت به برقراری امنیت این گونه مراسم‌ها اقدام کنند.

    حسینعلی امیری، اظهار کرد: در یکی از سمینارهای استانداران آقای جنتی وزیر ارشاد حضور یافت و ملاحظات و نقطه نظراتی را در رابطه با کنسرت‌ها مطرح کرد. استانداران هم در این زمینه سوالاتی را مطرح کردند ونتیجه این شد که اگر وزارت ارشاد بنا دارد کنسرتی را برگزار کند حتما قبلا به استانداری‌ها اعلام کند تا استانداری‌ها در جریان موضوع قرار گیرند و امنیت مراسم برقرار شود.

    وی افزود: پیش از این در برخی جاها تصور می‌شد صرف صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد کفایت می‌کند، اما از زمانی که این تصمیم گرفته شده مشکل خاصی به ما گزارش نشده و جلساتی که وزارت ارشاد مجوز آن را داده با شرایط مناسبی برگزار می‌شود وامنیت آنها نیز برقرار است.

    قائم مقام وزیر کشور همچنین تامین امنیت تشکل‌ها و اجتماعات سیاسی را از جمله تکالیف این وزارت‌خانه عنوان و خاطر نشان کرد: وزارت کشور برای تمام تشکل‌های سیاسی که داخل نظام تعریف می شوند چه اصولگرا ، چه اعتدال گرا و چه اصلاح طلب خود را موظف می‌داند که امنیت و انتظامات نشست‌های آنان را برقرار کند و آنها بتوانند از همه حقوق قانونی‌شان برخوردار شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=76984
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *