×
×

به آهنگسازی «سامان صمیمی» و تنظیم «مصباح قمصری»

  • کد نوشته: 76964
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم جدید «علیرضا قربانی» با عنوان «سودائی» و به آهنگسازی «سامان صمیمی» و تنظیم «مصباح قمصری» توسط کمپانی معتبر «اکورد کراسس» در کشور فرانسه منتشر شد.
    +این آلبوم چهارمین تجربه «علیرضا قربانی» در تولید یک مجموعه موسیقایی برای انتشار و تولید در کشورهای خارجی است

    به آهنگسازی «سامان صمیمی» و تنظیم «مصباح قمصری»
  • آلبوم سودائی

    آلبوم سودائی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم جدید «علیرضا قربانی» با عنوان «سودائی» و به آهنگسازی «سامان صمیمی» و تنظیم «مصباح قمصری» توسط کمپانی معتبر «اکورد کراسس» در کشور فرانسه منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم توسط «سامان صمیمی» برای دو ساز تار و کمانچه ساخته و توسط «مصباح قمصری» برای بم کمان و سازهای کوبه ای تنظیم شده است. کلام این مجموعه را منتخبی از اشعار بزرگانی چون «ابوسعید ابوالخیر»، «مولانا»، «محمدرضا شفیعی کدکنی» و «فریدون مشیری» تشکیل می دهند و همچنین یک قطعه قدیمی با شعر و آهنگ «عارف قزوینی» با تنظیم جدید در آلبوم «سودائی» گنجانده شده ست.

    سامان صمیمی (کمانچه)، مهدی امینی (تار)، مصباح قمصری (بم کمان)، زکریا یوسفی (دف و کاخون) و صبا صمیمی (ضرب زورخانه و تنبک) درآلبوم «سودائی» به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که این آلبوم چهارمین تجربه «علیرضا قربانی» در تولید یک مجموعه موسیقایی برای انتشار و تولید در کشورهای خارجی بعد از پروژه هایی چون «سرمستی»، «دنیای ریتم» و «خطاطی آواز» محسوب می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=76964
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *