×
×

انتشار ریمیکس «زیر آسمان شهر» در فضای مجازی

  • کد نوشته: 76851
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • امیر تاجیک، خواننده باسابقه موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار سه قطعه هستیم که این قطعات به زودی در فضای مجازی و به صورت اینترنتی منتشر می‌شود. این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این قطعات ریمیکس زیر آسمان شهر، شب موسیقی بارون و…. است که ترانه‌های […]

    انتشار ریمیکس «زیر آسمان شهر» در فضای مجازی
  • امیر تاجیک

    امیر تاجیک

    امیر تاجیک، خواننده باسابقه موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار سه قطعه هستیم که این قطعات به زودی در فضای مجازی و به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

    این خواننده در ادامه بیان کرد: عنوان این قطعات ریمیکس زیر آسمان شهر، شب موسیقی بارون و…. است که ترانه‌های این آثار از علیرضا آذر، منصوره میرفتاح، محمدعلی شیرازی است.

    تاجیک تاکید کرد: همچنین تنظیم و آهنگسازی این سه قطعه به عهده امید تاجیک برادرم بوده است. این آثار در استودیوی شخصی خودم ضبط شده است و کاملا به صورت الکترونیک است.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین قصد دارم به زودی آلبوم جدیدم را منتشر کنم یعنی اینکه تمامی قطعات آماده است که عنوان این قطعات دیوونه، دلم از راه پره، بارون، توام تایید کن و…. است.

    امیر تاجیک درباره برگزاری کنسرت افزود: متاسفانه فضای برگزاری کنسرت محدود و غیر فرهنگی است در نتیجه نمی‌توانیم به راحتی کنسرت برگزار کنیم.

    این خواننده بیان کرد: امیدوارم در دولت جدید نگاه تازه‌اى شکل گیرد و به موسیقی بیشتر بها دهند؛ اکنون فقط تعداد معدودى  از خوانندگان امکان برپایى کنسرت دارند، این عدم وجود تنوع در کنسرت‌ها به ضرر هنر موسیقی است.

    تاجیک در ادامه تاکید کرد: متاسفانه بازار موسیقی دست چند نفر افتاده است و شمارى از این افراد توانمندى لازمه را ندارند البته نمی‌خواهم گله کنم ولی نمی‌توانیم منکر این گله‌ها شویم.

    https://musiceiranian.ir/?p=76851
       
    برچسب ها امیر تاجیک

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *