×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 76667
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • تک آهنگ شنیدنی «میخواستم عاشقت باشم» با صدای «پدرام محمدی» خواننده موسیقی پاپ کشور، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +به زودی آلبوم رسمی این خواننده پاپ راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • پدرام محمدی

    پدرام محمدی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تک آهنگ شنیدنی «میخواستم عاشقت باشم» با صدای «پدرام محمدی» خواننده موسیقی پاپ کشور، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش «خبرنگار موسیقی ایرانیان»، کار ساخت ملودی این قطعه را کیان دارات برعهده داشته و  بنیامین دیلم کتولی ترانه این اثر را سروده است، میثم مروستی نیز تنظیم این اثر را انجام داده که محمد فلاحی هم میکس و مسترینگ «میخواستم عاشقت باشم» را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که چندی پیش نیز تک آهنگ «لجبازی» از این خواننده منتشر شد که مورد توجه مخاطبین نیز قرار گرفت، همچنین به زودی آلبوم رسمی این خواننده پاپ راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید قطعه «میخواستم عاشقت باشم» را با اجازه صاحب اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، علاقه مندانی هم که تمایل به استفاده از این قطعه به عنوان آهنگ پیشواز موبایلشان دارند، می توانند از طریق خط ایرانسل خود، کد ۲۲۱۲۵۳۱ را به ۷۵۷۵ پیامک نمایند.

    + دانلود «میخواستم عاشقت باشم»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=76667
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *