×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 76495
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • قطعه «تمومش کن» با صدای «سامان جلیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +جزئیات کنسرت خرداد ماه سامان جلیلی

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سامان جلیلی

    سامان جلیلی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «تمومش کن» با صدای «سامان جلیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، ترانه این قطعه توسط عاطفه حبیبی سروده شده و سامان جلیلی هم آهنگساز این اثر است.حامد برادران نیز کار تنظیم «تمومش کن» را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که سامان جلیلی، ۷ خرداد ماه سال جاری ر تهران به روی صحنه می‌رود، این کنسرت از ساعت ۱۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت فرهنگی و تبلیغاتی اکسیر نوین برگزار خواهد شد، علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانهٔ اینترنتی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید قطعه «تمومش کن» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «تمومش کن» با صدای «سامان جلیلی»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=76495
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *