×
×

آلبوم جدید مهدی یراحی منتشر می شود

  • کد نوشته: 75881
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز تازه ترین آلبوم مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان را با عنوان «مثل مجسمه» صادر کرد. مهدی یراحی با اعلام این خبر افزود: آلبوم «مثل مجسمه» که تا دو ماه آینده روانه بازار موسیقی خواهد شد با آلبوم قبلی‌ام تفاوت زیادی دارد و کلیات این اثر […]

    آلبوم جدید مهدی یراحی منتشر می شود
  • مهدی یراحی

    مهدی یراحی

    واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز تازه ترین آلبوم مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان را با عنوان «مثل مجسمه» صادر کرد.

    مهدی یراحی با اعلام این خبر افزود: آلبوم «مثل مجسمه» که تا دو ماه آینده روانه بازار موسیقی خواهد شد با آلبوم قبلی‌ام تفاوت زیادی دارد و کلیات این اثر در یک فضای موسیقی یکدست‌تر و پخته‌تر تهیه شده است.

    وی درباره نحوه برگزاری کنسرت ها توضیح داد: برای برگزاری کنسرت‌های تهران و شهرستان ها بعد از انتشار آلبوم برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته، اما آنچه هم اکنون برای ما مهم است انتشار گسترده و مناسب آلبوم در سراسر کشور است بنابراین قطعا بعد از انتشار درباره کنسرت ها نیز اطلاع رسانی می کنیم.

    آلبوم «مثل مجسمه» تازه ترین اثر موسیقایی مهدی یراحی است که در قالب ۱۲ قطعه به آهنگسازی امیر علی بهادری و مهدی یراحی تهیه شده و هومن نامداری، معین راهبر، کوشا حداد، سعید زمانی و آرون حسینی تنظیم کنندگان اثر بوده اند. مجوز انتشار این اثر برای شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین قرن صادر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=75881
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *