×
×

کنسرت گروه «خزان» به خوانندگی «مجتبی عسگری» و در حضور «محمدرضا شجریان» برگزار شد

  • کد نوشته: 75852
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • گروه موسیقی «خزان» به خوانندگى «مجتبى عسگرى» و سرپرستی و آهنگسازى «سامان صادقیان»، در اولین روز از همایش بین المللی «حافظ» و در حضور استاد «محمدرضا شجریان» به اجرای کنسرت پرداخت.
    +در پایان به درخواست حضّار، تصنیف «مرغ سحر» توسط «مجتبى عسگرى» اجرا و با کسب اجازه از استاد شجریان به ایشان و مخاطبین تقدیم شد

    کنسرت گروه «خزان» به خوانندگی «مجتبی عسگری» و  در حضور «محمدرضا شجریان» برگزار شد
  • مجتبی عسگری و استاد شجریان

    مجتبی عسگری و استاد شجریان

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: گروه موسیقی «خزان» به خوانندگى «مجتبى عسگرى» و سرپرستی و آهنگسازى «سامان صادقیان»، در اولین روز از همایش بین المللی «حافظ» و در حضور استاد «محمدرضا شجریان» به اجرای کنسرت پرداخت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت مشتمل بر مجموعه قطعاتى در دستگاه های نوا، ابوعطا، ماهور و در قالب تصانیفی همچون «آواز نگاه»، «سرو خرامان»، «زمزمه ها» و.. .تقدیم مخاطبان گردید.

    نوازندگان سامان صادقیان (تار)، روح اله اله دادى (نى)، میثاق مهرپور (عود)، ذبیح اله وحید (کمانچه)، محمد جمشیدى (تنبک) و پویان جمشیدى (دف و سازهاى کوبه اى) به همراه مجتبی عسگری به هنرنمایی پرداختند.

    در پایان به درخواست حضّار، تصنیف «مرغ سحر» توسط «مجتبى عسگرى» اجرا و با کسب اجازه از استاد شجریان به ایشان و مخاطبین تقدیم شد.

    شایان ذکر است که اولین روز این همایش روز گذشته -سه شنبه، ۱۵ اردیبهشتِ سال جاری- و در کنگرهء بین المللی «حافظ» برگزار گردیده است و علاوه بر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و استاد محمدرضا شجریان، جمعی از اساتید و فرهیختگان شعر و ادب فارسی نیز در این گردهمایی فرهنگی-هنری حضور داشته اند.

    مجتبی عسگری و گروه خزان

    مجتبی عسگری و گروه خزان

    https://musiceiranian.ir/?p=75852
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *