×
×

به همراه «افشین یداللهی» و «فواد حجازی»

  • کد نوشته: 75836
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، با برگزاری فینال بخش پاپ برنامه «هزارصدا»، بهترین‌های سال ۹۳ انتخاب می‌شوند، هزارصدای سال ۹۳ به سرانجام می‌رسد و دورتازه این برنامه آغاز می‌شود.
    +عمران طاهری، به عنوان خواننده مهمان در پایان برنامه قطعاتی را اجرا خواهد کرد

    به همراه «افشین یداللهی» و «فواد حجازی»
  • پوستر فینال بخش پاپ برنامه «هزارصدا»

    پوستر فینال بخش پاپ برنامه «هزارصدا»

    موسیقی ایرانیان: شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، با برگزاری فینال بخش پاپ برنامه «هزارصدا»، بهترین‌های سال ۹۳ انتخاب می‌شوند، هزارصدای سال ۹۳ به سرانجام می‌رسد و دورتازه این برنامه آغاز می‌شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه که دکتر افشین یداللهی کار‌شناس ترانه، فواد حجازی کار‌شناس بخش آهنگسازی و تنظیم و مانی رهنما و حمید حامی ‌کار‌شناسان بخش خوانندگی و آواز هستند، هشت خواننده برگزیده از برنامه‌های سال ۱۳۹۳ در بخش مقدماتی هزارصدا، با هم رقابت می‌کنند تا هیات داوران و تماشاگران حاضر در سالن، بهترین بهترین‌ها را معرفی کنند. همچنین خواننده جوان جنوبی، عمران طاهری، به عنوان خواننده مهمان در پایان برنامه قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

    این برنامه از ساعت ۱۶ در سالن خلیج فارس (سالن اصلی) فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی و خوانندگی در دو زمینه موسیقی پاپ و موسیقی دستگاهی ایران است که از دو سال قبل با مدیریت و اجرای آرش نصیری برگزار می‌شود. این برنامه پس از برگزاری برنامه فینال، مطابق با روال عادی ادامه پیدا خواهد کرد و هر ماه یک برنامه برای بخش پاپ و یک برنامه هم برای بخش موسیقی اصیل ایرانی خواهد داشت.

    شایان ذکر است که مدیریت و اجرای «هزارصدا» را «آرش نصیری» برعهده دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=75836
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *