×
×

با حضور نوازندگان مطرحی چون فیروز ویسانلو، میثم مروستی و مسعود همایونی

  • کد نوشته: 7573
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۷۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «نذارید که اون بفهمه» به تهیه کنندگی و خوانندگی پیمان لوایی شنبهٔ هفته آینده منتشر می شود، در ادامه می توانید دو قطعه از این آلبوم را از طریق موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

  • برای بزرگنمایی کلیک کنیدموسیقی ایرانیان – داریوش غفاری: آلبوم موسیقی «نذارید که اون بفهمه» به تهیه کنندگی و خوانندگی پیمان لوایی شنبهٔ هفته آینده ۷ اسفندماه از طریق شرکت فرهنگی هنری آوای ترانه وارد بازار خواهد شد. لوایی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «این آلبوم ماحصل تلاش شبانه روزی تیم هنری بنده در سه سال اخیر می‌باشد، در این مجموعه سعی بر آن شده است تا با بکارگیری ترانه‌هایی با تصاویر و سوژه‌هایی خاص، لحظات عاشقانه‌ای برای مخاطبان عزیز موسیقی پاپ رقم زده شود.»

    وی در ادامه افزود: «آلبوم فوق الذکر غنی از ملودی‌های احساسی بوده و دارای تنظیم‌هایی کاملا متفاوت از کارهای دیگران است. همچنین آلبوم فوق دارای فضایی ملودرام می‌باشد و از معدود آلبوم‌های موسیقی در ایران است که از‌‌ همان ابتدای اثر با همراهی و مشاوره‌ی یک مشاور هنری برای هر یک از قسمت‌های تهیه‌ی آلبوم فکر و بررسی زیادی صورت گرفته است.»

    پیمان لوایی همچنین در ادامه اسامی همکاران خود در آلبوم را به شرح ذیل اعلام کرد:

    وحید نظری (آهنگساز و تنظیم کننده تمامی قطعات)، مینا ارشدی (ترانه سرای تمای قطعات بجز قطعه دروغ ساده)، پیمان لوایی (ترانه سرای قطعه دروغ ساده)، وحید نظری (سینتی سایزر/کیبورد)، وحید نظری و پیمان لوایی (پیانو)، میثم مروستی، کیوان پورفرج (ویلن)، میثم مروستی (ویلن آلتو)، فیروز ویسانلو (گیتار اسپنیش)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، محسن نوراشرف الدین (گیتار باس) و علی حسن پور (میکس و مسترینگ).

    در ادامه می‌توانید دو قطعه از این آلبوم با نام های «اشتباه آخر» در سبک ترانس و  «نمی تونم که بفهمم» در سبک اسپانیش که توسط پیمان لوایی در اختیار موسیقی ایرانیان قرار گرفته است را دانلود نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از این خواننده‌ می‌توانید به سایت رسمی او با آدرس www.peymanlavaei.com مراجعه نمایید.

    (به علت اختلال در اینترنت ممکن است فایل mp3 دانلود نشود، به همین خاطر از شما مخاطب عزیز سایت درخواست می‌کنیم فایل zip را دانلود نمایید.)

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2011/02/89-12-01-03.jpg

    https://musiceiranian.ir/?p=7573
       
    برچسب ها پیمان لوایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *