×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 75554
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoدموی چهارمین آلبوم رسمی «محسن یگانه» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «نگاه من» که طبق تاریخ اعلام شده از سوی این خواننده، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    +یگانه: اگر موسیقی بنده را طی این چند سال دنبال کرده باشید، باید بگویم که این آلبوم برآیند تمام دانسته و ندانسته‌های من از‌‌ همان سبک موسیقی و ترانه است، با اندکی پیشرفت

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • آلبوم «نگاه من» از «محسن یگانه»

    آلبوم «نگاه من» از «محسن یگانه»

    موسیقی ایرانیان – بهاره لطفی: دموی چهارمین آلبوم رسمی «محسن یگانه» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «نگاه من» که طبق تاریخ اعلام شده از سوی این خواننده، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، محسن یگانه که به تازگی موفقیتی جهانی کسب کرده و نامش در لیست مشاهیر سالن نوکیا تئا‌تر ثبت شده، بالاخره پس از مدت‌ها چشم انتظاری دوستدارانش، چهارمین آلبوم خود را روانه بازار می‌کند. این اثر سیزده قطعه به نام های «دنبالش میرم »، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر میرم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار (مقدمه پرنده)» و «پرنده» دارد که یگانه همانند آلبوم‌های پیشین، کار شعر و ملودی همه قطعات را خودش انجام داده است.

    علی ثابت، اشکان آبرون، احسان حبیبی هر کدام در این آلبوم دو قطعه تنظیم کرده اند و «پازل بند» نیز تنظیم یک قطعه را انجام داده، سهم خود «محسن یگانه» برای تنظیم هم در این آلبوم پنج قطعه است.

    این خواننده پاپ درباره آلبوم جدیدش در صفحه شخصی خود نوشته است: «اگر موسیقی بنده را طی این چند سال دنبال کرده باشید، باید بگویم که این آلبوم برآیند تمام دانسته و ندانسته‌های من از‌‌ همان سبک موسیقی و ترانه است، با اندکی پیشرفت.»

    شایان ذکر است که «محسن یگانه» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای آلبوم «نگاه من» به دیدار دوستدارانش می‌رود.

    پیش از این آلبوم‌های نفس‌های بی‌هدف (۱۳۸۷)، رگ خواب (۱۳۸۹) و حباب (۱۳۹۱) با صدای «محسن یگانه» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

    در ادامه می توانید دموی شش قطعه از آلبوم «نگاه من» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین پیش فروش این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شده است.

    + دانلود دموی آلبوم «نگاه من» و پیش خرید این اثر

    https://musiceiranian.ir/?p=75554
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *