×
×

کارگردان برنامه موسیقی‌محور «نغمه‌ها»:

  • کد نوشته: 74971
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • کارگردان برنامه موسیقی‌محور «نغمه‌ها» با تاکید بر اینکه مقوله‌ی موسیقی نباید صرفا به معنای میان برنامه استفاده شود بیان کرد: برنامه‌های موسیقی محور در عین جذابیت، سختی‌های خودشان را دارند؛ بنابراین نباید آن‌را صرفا به معنای سرگرمی و میان برنامه استفاده کرد. حبیب‌الله ذوالفقاری گفت: «نغمه‌ها» یک برنامه‌ ۶۰ دقیقه‌ای است که در هر قسمت […]

    کارگردان برنامه موسیقی‌محور «نغمه‌ها»:
  • ۴کارگردان برنامه موسیقی‌محور «نغمه‌ها» با تاکید بر اینکه مقوله‌ی موسیقی نباید صرفا به معنای میان برنامه استفاده شود بیان کرد: برنامه‌های موسیقی محور در عین جذابیت، سختی‌های خودشان را دارند؛ بنابراین نباید آن‌را صرفا به معنای سرگرمی و میان برنامه استفاده کرد.

    حبیب‌الله ذوالفقاری گفت: «نغمه‌ها» یک برنامه‌ ۶۰ دقیقه‌ای است که در هر قسمت یک هنرمند عرصه موسیقی (خواننده – نوازنده – رهبر ارکستر – آهنگساز) به برنامه می‌آید و درباره پنج اثرش به انتخاب خود به لحاظ فنی و محتوایی صحبت می‌کند؛ به عنوان یک کارگردان و تهیه‌کننده همیشه دوست داشتم مقوله موسیقی به یک برنامه مستقل تبدیل شود که به خوبی به آن پرداخته شود.

    وی افزود: در برنامه «نغمه‌ها» مجری نداریم و هر هنرمندی که در برنامه حضور پیدا می‌کند خودش به تنهایی مقابل دوربین حاضر می‌شود. «نغمه‌ها» دوشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود و تاکنون بیش از ۲۰ هنرمند از عرصه‌های مختلف موسیقی در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

    این کارگردان با اشاره به هنرمندانی که تاکنون در برنامه «نغمه‌ها» حضور پیدا کردند، یادآور شد: لوریس چکناواریان‌، حسام‌الدین سراج‌، عبدالحسین مختاباد‌، پیمان سلطانی، ملیحه سعیدی‌، ارفع عطرایی، دکتر محمد سریر، استاد حسن ناهید، عباس خوشدل و … از هنرمندانی بودند که در برنامه‌ «نغمه‌ها» حضور داشتند. همچنین شهرداد روحانی‌، هوشنگ ظریف‌، مجید کیانی، حسین پرنیا‌، میلاد کیایی و … از دیگر هنرمندانی هستند که حضورشان در «نغمه‌ها» ضبط شده است و بینندگان می‌توانند شب‌های آینده آنها در این برنامه تماشا کنند.

    کارگردان این برنامه موسیقی محور در ادامه به بازخوردهای این برنامه اشاره کرد و توضیح داد: طی مدتی که «نغمه‌ها» از شبکه چهار سیما به روی آنتن رفته است‌، پیامک‌هایی که از سوی بینندگان دریافت کردم به جز محبت و مهر چیزی نبوده، خوشحال می‌شویم اگر بینندگان نقدی هم به «نغمه‌ها» دارند حتما از طریق پیامک ما را در جریان بگذارند و اشکال کارمان را بگویند؛ چراکه نقدهایشان هم برایمان ارزشمند و راهگشا خواهد بود.

    وی اعلام کرد: «نغمه‌ها» تا زمانی که امکان تولید داشته باشد در شبکه چهار ادامه پیدا می‌کند.

    ذوالفقاری در پایان صحبت‌هایش در معرفی برنامه دیگری با عنوان «با چراغ و آینه» گفت: «با چراغ و آینه» صرفا یک برنامه ادبی است که با موضوعیت و محوریت حافظ شناسی‌، فردوسی شناسی‌، سعدی شناسی‌، شاهکارهای ادبی‌، ادبیات معاصر و ادبیات تطبیقی همراه است. در این برنامه کارشناسان مطرح حوزه ادبیات حضور پیدا می‌کنند و دکتر رشید کاکاوند به عنوان مجری کارشناس در برنامه حضور دارد. تاکنون ۲۹ قسمت از برنامه «با چراغ و آینه» پخش شده است و به‌زودی قرار است بخش مجله ادبی به این برنامه اضافه شود. این برنامه از بهمن سال گذشته همزمان با دهه فجر پخشش را آغاز کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=74971
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *