×
×

از سوی مؤسسهء فرهنگی – هنری «خانهء هنر خِرَد»

  • کد نوشته: 74943
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «صدای مناظر مخدوش» اثر مانی جعفر زاده، از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «خانهء هنر خِرَد» به مدیریت علی صمد پور، در هفتهء سوم از اردیبهشتِ سال جاری در «گالری لاجوردی» رونمایی و منتشر می شود.
    +«صدای مناظر مخدوش» دی ماه ۱۳۹۲در تالار رودکی به اجرا در آمده است

    از سوی مؤسسهء فرهنگی – هنری «خانهء هنر خِرَد»
  • صدای مناظر مخدوش

    صدای مناظر مخدوش

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم «صدای مناظر مخدوش» اثر مانی جعفر زاده، از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «خانهء هنر خِرَد» به مدیریت علی صمد پور، در هفتهء سوم از اردیبهشتِ سال جاری در «گالری لاجوردی» رونمایی و منتشر می شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» انتشار «صدای مناظر مخدوش» در قالب نسخهء صوتی و مکتوب -داستان-پارتیتور- از ۱۷ اردیبهشت ماهِ سال جاری -۱۶الی۲۱- در «گالری لاجوردی» آغاز خواهد شد.

    این اثر به نویسندگی و آهنگسازی مانی جعفر زاده -آهنگساز، نویسنده، منتقد و پژوهشگر موسیقی- شامل قطعاتی برای چهار نوازنده و دو راوی ست که به همراه گفتار(داستان) آن به صورت «آنسامبل»، در محیطی آگوستیک و خارج از استودیو به ضبط رسیده است.

    شایان ذکر است که هنرمندان -به ترتیبِ پارتیتور- گلنار شَعاری (کلارینتِ سی‌بِمُل)، رویا تیموریان (راوی)، پریوش نظریّه (راوی)، علی جعفری پویان (ویولون)، سهراب برهمندی (ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویولونسل)، به اجرا و خوانش قطعات و داستان پرداخته و رضا فرهادی (میکس و مسترینگ)، اُرُد انزابی پور (ضبط آنسامبل)، پیمان حاتمی، مچید پوستی و ساسان بخششی (ضبط گفتارها) را بر عهده داشته اند.

    «صدای مناظر مخدوش» دی ماه ۱۳۹۲در تالار رودکی به اجرا در آمده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=74943
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *