×
×

به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی»

  • کد نوشته: 74535
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه« نوای دیار» به یاد استاد محمدرضا لطفی، با خوانندگی «مهدی امامی» و سرپرستی «دیهیم خورگامی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
    +در ادامه می توانید عکس های «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را مشاهده کنید

    به یاد زنده یاد «محمدرضا لطفی»
  •  کنسرت گروه« نوای دیار»

    کنسرت گروه« نوای دیار»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه «نوای دیار» به یاد استاد فقید «محمدرضا لطفی»، با خوانندگی «مهدی امامی» و سرپرستی «دیهیم خورگامی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت اواخر فروردین ماهِ سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در آمده و مجموعه قطعاتی به یاد زنده یاد محمدرضا لطفی تقدیم مخاطبان گردید.

    در بخش اول این مجموعه، شرمین موفقی به همراه سینا خشک بیجاری به روی صحنه آمده و به اجرای دو نوازی تار، سه تار و تمبک و دف پرداختند. گروه «نوای دیار» نیز اجرای بخش دوم را برعهده داشت که در این بخش، با اجرای برداشتی آزاد از آلبوم «هزار مضراب» استاد لطفی، یاد و خاطرهء این موسیقیدان فقید گرامی داشته شد.

    شایان ذکر است که دیهیم خورگامی (سرپرست، نوازنده تار)، مهدی امامی (خواننده)، بهناز بهنام نیا (عود)، احسان لیوانی (نی)، گوهرناز مسایلی (تمبک) و امجد ابراهیمی (دف) به عنوان هنرمندان گروه «نوای دیار» به اجرای قطعات پرداختند.

    در ادامه می توانید عکس های «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را مشاهده کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=74535
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *