×
×

این یک آکادمی موسیقی نیست!

  • کد نوشته: 74521
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • آهنگساز جوان و مطرح موسیقی پاپ از برپایی یک برنامه موسیقایی ویژه با هدف معرفی خوانندگان جدید و انتشار آلبومشان سخن گفت. بهروز صفاریان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: در تدارک برنامه ای هستم که هم اکنون در مرحله دریافت مجوز است و هم اکنون پیش تولید پروژه آغاز شده […]

    این یک آکادمی موسیقی نیست!
  • ۱۶۶۴۹۴۱آهنگساز جوان و مطرح موسیقی پاپ از برپایی یک برنامه موسیقایی ویژه با هدف معرفی خوانندگان جدید و انتشار آلبومشان سخن گفت.

    بهروز صفاریان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: در تدارک برنامه ای هستم که هم اکنون در مرحله دریافت مجوز است و هم اکنون پیش تولید پروژه آغاز شده و بنا دارم بعد از مشخص شدن کارگردان و نحوه اجرای آن، کار را به صورت رسمی آغاز کنم.

    وی ادامه داد: در این پروژه موسیقایی که به هیچ عنوان نام «آکادمی» نخواهد داشت تلاش دارم با اجرا و تولید یک برنامه تصویری موسیقایی که در شبکه خانگی توزیع می شود در حوزه خوانندگی استعدادیابی داشته باشم. اصلا دوست ندارم این پروژه صرفا یک اتفاق نمایشی باشد و مردم فقط از دیدن آن لذت ببرند. من در این پروژه سعی دارم با اجرایی درست به استعدادیابی نسلی که دوست دارند خود را در عرصه خوانندگی آزمایش کنند، بپردازم و به کمک آنها برای تولید آثار موسیقایی بروم.

    این آهنگساز بیان کرد: هنوز به طور کامل به ترکیب نهایی پروژه دست پیدا نکرده ام اما تمام تلاش خود را خواهم کرد تا برنامه ای تولید کنم که بتواند در تمامی گونه های موسیقایی به معرفی نسل جدیدی بپردازد که حرف های تازه ای برای گفتن دارند و می توانند در کنار سایر خوانندگان موسیقی برای مردم اثر تولید کنند. درباره این پروژه که تفاوت های زیادی با نمونه‌های خارجی دارد با دفتر موسیقی وزارت ارشاد و چند شبکه تلویزیونی نیز وارد مذاکره شده ام که بتوانیم به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن کار را به مرحله اجرا برسانیم.

    صفاریان با تاکید بر اینکه این پروژه «آکادمی» نیست، بیان کرد: ما برای این پروژه نام مناسبی را انتخاب کرده‌ایم که به زودی درباره آن اطلاع رسانی می شود. البته از همین حالا برای کارهای اجرایی و مراحل پیش تولید دست به کار شده ایم و امیدوارم بتوانیم با مشخص شدن کارگردان، مجری و نحوه اجرای برنامه به زودی فراخوان اول شرکت در این پروژه موسیقایی را در رسانه ها اعلام کنیم. تیزرهای مربوط به فراخوان شرکت کنندگان آماده شده و ما به محض فراهم شدن امکانات ابتدایی کار را به صورت رسمی آغاز خواهیم کرد.

    این هنرمند درباره فعالیت‌های دیگر خود در عرصه موسیقی نیز گفت: غیر از حضور در پروژه تازه محسن چاووشی که به عنوان مدیر هنری حضور دارم مشغول کار با چند خواننده از جمله محمد اصفهانی، فریدون آسرایی و … برای آلبوم های جدیدشان هستم که طی هفته های آینده پیرامون آن اطلاع رسانی می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=74521
       
    برچسب ها بهروز صفاریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *