×
×

از طریق سایت «بییپ تونز»

  • کد نوشته: 74241
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم «صدای بی صدا» اولین اثر رسمی با صدای «سیروس سلیمی» از طریق سایت «بییپ تونز» برای خرید دیجیتالی در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.
    +آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم «پیمان براری» است

    از طریق سایت «بییپ تونز»
  • سیروس سلیمی

    سیروس سلیمی

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: آلبوم «صدای بی صدا» اولین اثر رسمی با صدای «سیروس سلیمی» از طریق سایت «بییپ تونز» برای خرید دیجیتالی در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر شامل ۸ قطعه است که یکی از آن ها، بازخوانی قطعه ای از مشهورترین ترانه های «فرانک سیناترا و پل آنکا» به نام «روش من (My Way)» می باشد، همچنین بسیاری از بزرگان موسیقی در «صدای بی صدا» هنرنمایی کرده اند و از آن جمله می توان به یکی از آخرین نوازندگی های زنده یاد «آندره آرزومانیان» اشاره نمود که پیانوی نواخته شده در قطعه «غمِ وحشی» این آلبوم در آخرین روزهای فعالیتِ این نوازنده ی فقید و چیره دست ضبط و به این مجموعه اضافه شده است.

    به گفته سیروس سلیمی که علاوه بر خوانندگی این اثر، از طراحان گرافیک، نقاشان و خوشنویسان خوب کشورمان می باشد، شاید بتوان حال و هوا و فضای کلی «صدای بی صدا» را  یک مجموعه «پاپ-راک» و «پاپ-کلاسیک» نامید، آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم پیمان براری است و ترانه هایی از نسترن زندی، فرشید سنگ تراش، سیروس سلیمی و پل آنکا در این مجموعه به موسیقی در آمده اند.

    شایان ذکر است که در بخشی از بروشور این اثر دستخطی از «مسعود کیمیایی» فیلمساز شهیر سینمای ایران نقش بسته که به سیروس سلیمی تقدیم شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «صدای بی صدا» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر به صورت اینترنتی و از طریق سایت بیپ تیونز beeptunes.com نیز قابل خریداری دیچیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی تمام قطعات «صدای بی صدا» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل به صورت قانونی آلبوم را خریدرای و دانلود نمایید

    https://musiceiranian.ir/?p=74241
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *