×
×

در گفتگوی روزنامه «آرمان» با «حسین نوش‌آبادی» عنوان شد

  • کد نوشته: 74175
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱۲۴ دیدگاه
  • hot-topic-logo«حسین نوش‌آبادی» معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران می‌گوید که برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان، هنرمند سرشناس موسیقی اصیل ایرانی با «ممنوعیت قانونی» مواجه است.
    +نوش‌آبادی دی‌ماه سال گذشته هم گفته بود که محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت موسیقی «باید به آرمان‌ها و برنامه‌های نظام نزدیک‌تر شود.»

    در گفتگوی روزنامه «آرمان» با «حسین نوش‌آبادی» عنوان شد
  • استاد محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان

    موسیقی ایرانیان – ملودی نیازی: «حسین نوش‌آبادی» معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران می‌گوید که برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان، هنرمند سرشناس موسیقی اصیل ایرانی با «ممنوعیت قانونی» مواجه است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، نوش‌آبادی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان تأیید کرده که استاد شجریان برای برگزاری کنسرت «محدودیت‌هایی» دارد که از سوی برخی نهادهای خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شده است، این مقام وزارت ارشاد نام نهادهایی که برگزاری کنسرت توسط محمدرضا شجریان را ممنوع کرده‌اند، اعلام نکرده است.

    نوش‌آبادی دی‌ماه سال گذشته گفته بود که محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت موسیقی «باید به آرمان‌ها و برنامه‌های نظام نزدیک‌تر شود.» که حاشیه های رسانه ای بسیاری را در پی داشت.

    شایان ذکر است که اجرای کنسرت توسط محمدرضا شجریان در حالی ممنوع شده که حسن روحانی، رئیس‌جمهور محترم ایران در زمان رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته از صدای شجریان در کلیپ‌های تبلیغاتی‌اش استفاده کرد و گفت که از پخش ‌نشدن صدای او در صدای و سیمای جمهوری اسلامی، گله‌مند است.

    https://musiceiranian.ir/?p=74175
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *