×
×

با داوری استادان گلچین، بهمنی و کیایی

  • کد نوشته: 74111
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی با اجرا و مدیریت «آرش نصیری» برگزار می‌شود تا بهترین گروه، خواننده و نوازنده از بین برگزیده‌های سال ۱۳۹۳ این برنامه انتخاب و معرفی شود.

    +«پوریا اخواص» به عنوان خواننده مهمان در این برنامه اجرای خواهد داشت

    با داوری استادان گلچین، بهمنی و کیایی
  • پوستر هزارصدا

    پوستر هزارصدا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی‌زاده: برنامه نهایی هزارصدای موسیقی ایرانی با اجرا و مدیریت «آرش نصیری» برگزار می‌شود تا بهترین گروه، خواننده و نوازنده از بین برگزیده‌های سال ۱۳۹۳ این برنامه انتخاب و معرفی شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این برنامه روز شنبه ۲۹ فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و داوران و کار‌شناسان برنامه فینال استادان نادرگلچین (در بخش آواز)، محمدعلی بهمنی (در بخش شعر و ترانه) و میلاد کیایی (در بخش آهنگسازی و نوازندگی) هستند که در پایان نفرات برگزیده در بخش خوانندگی و نوازندگی و همچنین گروه بر‌تر را انتخاب می‌کنند. همچنین بر‌ترین اجرا با نظر تماشاگران هم در این برنامه انتخاب خواهد شد، در پایان برنامه «پوریا اخواص» به عنوان خواننده مهمان، آواز و تصنیفی را اجرا خواهد کرد.

    در یکی دیگر از بخش‌های این برنامه، پوریا خاکپور یکی از شاگردان استاد نادر گلچین قطعه «شکوه» که این خواننده پیشکسوت سال‌ها قبل اجرا کرده بود را در حضور ایشان به روی صحنه می‌برد.

    برنامه هزار صدای موسیقی از شهریور سال ۹۲ با مسابقه خوانندگی و آهنگسازی در بخش موسیقی پاپ آغاز شد و از سال ۹۳ با حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران بخش موسیقی اصیل ایرانی هم به این برنامه اضافه شد و در این سال پنج برنامه با حضور کارشناسانی همچون استاد نادر گلچین، محمدعلی بهمنی، علی جهاندار، هادی منتظری، سیدعباس سجادی، ناصر فیض، حسین پرنیا، عباس خوشدل، عبدالحسین مختاباد، حسام الدین سراج، کیوان ساکت، محمدعلی شیرازی، مهران مهرنیا و فاضل جمشیدی برگزار شد و در هر برنامه یک گروه به برنامه نهایی راه پیدا کردند و روز شنبه برنامه نهایی آن برای انتخاب بهترین‌ها برگزار و پرونده سال ۹۳ این برنامه در بخش سنتی بسته خواهد شد.

    شایان ذکر است که مدیریت و اجرای این برنامه به عهده «آرش نصیری» روزنامه گار حوزه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=74111
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *