×
×

۲۷ فروردین ماه سال جاری

  • کد نوشته: 73837
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده پاپ آلبوم‌های «یاد چشمات» و «شش»، پس از مدت‌ها در بندرعباس به روی صحنه می‌رود.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    ۲۷ فروردین ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت امین رستمی

    پوستر کنسرت امین رستمی

    موسیقی ایرانیان – آرتین روزبهانی: خواننده پاپ آلبوم‌های «یاد چشمات» و «شش»، پس از مدت‌ها در بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «امین رستمی» که پس از انتشار دو آلبوم رسمی و چند تک آهنگ، اجراهایی را تجربه کرده بود، از آغاز تور کنسرت‌هایش در سال ۹۴ و برنامه‌ریزی برای سالی پربار خبر داد، بر این اساس، تور کنسرتهای این خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ با اجرا در شهر بندرعباس آغاز می‌شود و رستمی با همراهی گروهش ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ در تالار شهید آوینی بندرعباس روی صحنه حاضر خواهد شد، در این کنسرت که به تهیه کنندگی «گروه شرکت‌های تندیس» برگزار می شود، گلچینی از محبوب‌ترین قطعات این هنرمند از جمله «بارون» و «دلم گرفته» به اجرا در خواهد آمد.

    رهبری ارکس‌تر امین رستمی بر عهدهٔ «انوشیروان تربتی‌نژاد» است و «حمیدرضا حسینخان» مدیریت برنامه‌های وی را بر عهده دارد، روزبه پهلوانی‌نژاد (درامز)، محسن خاش (پرکاشن)، ارشام غفوری (گیتار)، عماد لاریجانی (کیبورد)، محسن حسن‌نیا (کلارینت) و مسعود عباسی مهر (گیتارباس) سایر اعضای گروه امین رستمی هستند که در این اجرا وی را همراهی خواهند کرد.

    علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت به سایت www.hbelit.ir مراجعه کرده و یا با تلفن‌های ۰۹۳۹۷۶۲۴۸۳۷ و ۰۹۳۶۴۱۴۲۲۶۴ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=73837
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *