×
×

واکنش ها به حضور بنیامین و دخترش در «کلاه قرمزی»

  • کد نوشته: 73193
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲۸ دیدگاه
  • مخاطبین نسبت به حضور بنیامین خواننده پاپ و دخترش بارانا در ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» واکنش های متفاوتی داشتند. با حضور بنیامین و بارانا در«کلاه قرمزی» برنامه ای متفاوت برای سازندگان این مجموعه پرطرفدار رقم خورد. بسیاری از کاربران خبرآنلاین، بعد از انتشار خبر این اتفاق با تشکر از دست اندرکاران این برنامه نوشتند […]

    واکنش ها به حضور بنیامین و دخترش در «کلاه قرمزی»
  • بارانا

    بارانا

    مخاطبین نسبت به حضور بنیامین خواننده پاپ و دخترش بارانا در ویژه برنامه نوروزی «کلاه قرمزی» واکنش های متفاوتی داشتند.

    با حضور بنیامین و بارانا در«کلاه قرمزی» برنامه ای متفاوت برای سازندگان این مجموعه پرطرفدار رقم خورد.

    بسیاری از کاربران خبرآنلاین، بعد از انتشار خبر این اتفاق با تشکر از دست اندرکاران این برنامه نوشتند که لالایی که بنیامین در این برنامه خوانده اشک آن‌ها را در آورده است.

    مثلا بی نام نوشت: «قصه که شنگول و منگول بود و قهرمان داستان مامان بزی/ بعد هم بارانا گفت:” من مامان بچه ی فامیلم”/ بعد هم اون لالایی… انگار امشب همش درباره ی مامان بود و چه دردناک بود. ولی یه چیز جالب دیگه هم, خیلی روون بودن همه بود. رابطه ی بنامین و عروسکها و مجری در تقابل اینها, خیلی خیلی عادی و خوب بود. اصلا فیلم بازی نمیکردند. این عروسکها برای ما کاملا زنده و جاندارند. ممنون از همه ی عوامل کلاه قرمزی محبوب.»

    همسر بنیامین بهادری در یک سانحه درگذشته و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران در کامنت های خود با بنیامین و دخترش بارانا ابراز همدردی کنند.

    یک مادر هم نوشت: «قای بهادری بعنوان یک مادر ۴۶ ساله اگر میشدبامرگ من نسیم شما زنده میشد اماده اماده ام تا شما جوان باشخصیت وفرشته کوچکت را شاد کنم.»

    سعید هم درباره برنامه «کلاه قرمزی» نوشته: «تیم پرتلاش و بدون حاشیه آقایان طهماسب و جبلی وهمکاران عروسکی ایشان رو از حدود سال ۷۲ تا الان عاشقانه همراهی میکنم . ۴۳ سالمه اما هنوز کودکی هامو با برنامه کلاه قرمزی توی وجودم زنده می بینم . اینکه برنامه ای بیش از دو دهه بتونه پویایی و اکتیو بودنش رو ادامه بده نشان دهنده پشتکار ، عشق و پای کار وایسادن تمام عوامل این تیم خصوصا طهماسب و جبلی هستش …..همتونو دوست دارم .انشاالله موفق وپایدار باشید.»

    البته بعضی از کاربران هم نسبت به این برنامه انتقادهایی داشتند. مثلا بی نام نوشته: «همه اساتید موسیقی مملکت مردن بعد همین مونده بنیامین بیاد درس صدا شناسی بده.» هرچند این کامنت واکنش هایی هم در پی داشت. مثلا علیرضا نوشت: «آقای یا خانوم بی نام بی احساس.ایشونو بخاطر دخترش بارانا جان دعوت کردند نه این که درس صدا شناسی بده.»

    شب گذشته ۱۰ فروردین بنیامین و بارانا بهادری میهمان برنامه کلاه قرمزی بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=73193
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *