×
×

در اختتامیه نشست تخصصی حیات طیبه در مجتمع فرهنگی ولایت

  • کد نوشته: 73174
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۶ دیدگاه
  • امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجوز وزارت ارشاد به آلبوم خواننده زن، گفت: اشتباهات دولت دهم مجوز تکرار اشتباهات برای دولت یازدهم نیست.

    در اختتامیه نشست تخصصی حیات طیبه در مجتمع فرهنگی ولایت
  • ۱۲۲۸۲۴امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجوز وزارت ارشاد به آلبوم خواننده زن، گفت: اشتباهات دولت دهم مجوز تکرار اشتباهات برای دولت یازدهم نیست.

    آیت‌الله سیداحمد خاتمی در اختتامیه نشست تخصصی حیات طیبه در مجتمع فرهنگی ولایت در ارتباط با مجوز وزارت ارشاد به خواننده زن، خاطرنشان کرد: یکی از مراجع به من پیغام داد که می‌خواهم در برابر این مسئله موضع بگیرم بنابراین شما خبر را دقیق برای من گزارش کنید، بنده از طریق یکی از دوستان پیغامی به وزیر ارشاد دادم که شما خودتان بگویید آنچه اتفاق افتاده چیست و ما کاری به رسانه‌ها نداریم، یک ساعت بعد ایشان پیامک زدند که این سی‌دی تک‌خوانی نیست و صدای مرد قوی‌تر از زن است.

    خاتمی ادامه داد: قسمت دوم پیامک این بود که ایشان گفتند در زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد هم این مسئله اتفاق افتاده است، بنده نیز این توضیحات را به دو تن از مراجع اعلام کردم، اما باید بگوییم مگر هر خلافی که در دوره احمدی‌نژاد اتفاق افتاده است مجوزی برای تکرار اشتباهات در دولت جدید می‌شود.

    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خوانندگی دو نفر همخوانی نیست و آنهایی که سی دی را گوش کرده‌اند می‌دانند در آن سی‌دی خوانندگی زن و مرد جدا است.

    وی تأکید کرد: نقد منصفانه در این راستا این است که اهل قلم بنویسند انتشار این سی دی و مجوز صدور آن در راستای اهداف انقلاب اسلامی ما نبود.

    https://musiceiranian.ir/?p=73174
       
    برچسب ها احمد خاتمی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *