×
×

ستاره های موسیقی پاپ در استانِ مازندران به روی صحنه می روند

  • کد نوشته: 72916
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۶ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • جشنواره موسیقی نوروزیِ استانِ مازندران طی روزهای هشتم تا دوازدهم فروردین ماه و به همت شرکت پخش «دنیای هنر» و با همکاری شرکت فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» در استان مازندران آغاز به کار خواهد کرد.
    +گروه هفت، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و سیروان خسروی در این جشنواره حضور دارند

    ستاره های موسیقی پاپ در استانِ مازندران به روی صحنه می روند
  • جشنواره نوروزی

    جشنواره نوروزی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: جشنواره موسیقی نوروزیِ استانِ مازندران طی روزهای هشتم تا دوازدهم فروردین ماه و به همت شرکت پخش «دنیای هنر» و با همکاری شرکت فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» در استان مازندران آغاز به کار خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این جشنواره از ۸ فروردین ماه و با کنسرت گروه سون در شهرستانِ نور و در محل هتل نارنجستان شروع خواهد شد. سپس در تاریخ ۹ فروردین فرزاد فرزین با همراهی گروه شوک میزبان طرفداران خود خواهد بود. محسن یگانه خواننده محبوب موسیقی پاپ نیز ۱۰ فروردین با ارکستری به رهبری علی ثابت شبی خاطره انگیز را برای طرفداران خود رقم خواهد زد.

    محمد علیزاده خواننده آلبوم «دلت با منه» روز ۱۱ فروردین قطعاتی از دو آلبومِ اخیر خود را در کنار برخی تک قطعه های موفق سالهای اخیر اجرا خواهد کرد.

    حسن ختام این جشنواره نوروزی نیز با کنسرت سیروان خسروی خواهد بود. خسروی ضمن اجرای قطعات آلبوم های «ساعت ۹»، «تو خیال کردی بری» و «جاده رویاها» تک آهنگ های محبوبِ ماه های اخیر را نیز برای مخاطبانِ خود اجرا می کند.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری این جشنواره را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تیزر

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=72916
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *