×
×

ویدویی از اجرای زنده «صنما» را در ادامه از «موسیقی ایرانیان» ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 72685
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۴۳ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «سیاوش» به خوانندگی «همایون شجریان» و سرپرستی و آهنگسازی «سهراب پورناظری» در فرانسه (سازمان یونسکو) برگزار شد. در ادامه می توانید ویدئوی اجرای زنده «صنما» توسط «همایون شجریان» در این برنامه را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این اجرا به مناسبت ثبت جهانی نوروز روی صحنه رفت

    ویدویی از اجرای زنده «صنما» را در ادامه از «موسیقی ایرانیان» ببینید و دانلود کنید
  • عکس: محسن عبدی آبیانه

    عکس: محسن عبدی آبیانه

    موسیقی ایرانیان – سهراب سپهریان: گروه موسیقی «سیاوش» به خوانندگی «همایون شجریان» و سرپرستی و آهنگسازی «سهراب پورناظری» در سازمان «یونسکو» در فرانسه به مناسبت ثبت جهانی نوروز روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به دعوت مشترک احمد جلالی سفیر ایران در سازمان جهانی یونسکو و ایرینا بوکووا مدیرکل سازمان یونسکو، دیشب (۲۸ اسفندماه)، برگزار شد و این برنامه شامل ۷ قطعه بود که در این آثار از اشعار حافظ، مولانا و اسحاق انور استفاده شده بود.

    سهراب پورناظری (کمانچه)، حسین رضایی نیا (دف)، مهیار طریحی (سنتور)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه ای)، آزاد میرزاپور (تار) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل) هنرمندانی بودند که در این اجرا گروه «سیاوش» را همراهی کردند.

    گروه «سیاوش» در سال ۹۰ به مناسبت نکوداشت «محمدرضا شجریان» تشکیل شد و در طی این چند سال کنسرت «آیینه ها» را در کشورهای مختلف برگزار کرده است.

    در ادامه می توانید ویدئوی اجرای زنده «صنما» توسط «همایون شجریان» در جشن نوروز۹۴ (یونسکو) را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود اجرای زنده «صنما»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=72685
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *