×
×

دانلود این کلیپ با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 72622
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoموزیک ویدئو «سال تا سال» از گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی «امید نعمتی» در آستانه فرارسیدن بهار و سال نو از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +آلبوم جدید پالت طی ماه گذشته در استودیو «ابی‌رود» لندن مسترینگ شده و این اثر تا اواخر بهار راهی بازار خواهد شد

    دانلود این کلیپ با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • گروه پالت

    گروه پالت

    موسیقی ایرانیان – سیاوش آوا: موزیک ویدئو «سال تا سال» از گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی «امید نعمتی» در آستانه فرارسیدن بهار و سال نو از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، اعضای پالت که در حال حاضر مراحل تکمیلی و نهایی آلبوم جدیدشان را سپری می کنند، تازه ترین اثرشان را با عنوان «سال تا سال» و به کارگردانی «بهزاد الیاس آذر» منتشر کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم جدید پالت طی ماه گذشته در استودیو «ابی‌رود» لندن که سابقه همکاری با گروه‌های شناخته‌شده جهانی مانند «بیتلز» و «پینک‌فلوید» را در کارنامه کاری خود دارد، مسترینگ شده و این اثر تا اواخر بهار راهی بازار خواهد شد،

    در ادامه می توانید موزیک ویدئو «سال تا سال» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود موزیک ویدئو «سال تا سال»

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=72622
       
    برچسب ها گروه پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *