×
×

توجه؛ این قطعه پاپ بدون استفاده از ساز توسط گروه «دامور» اجرا شده است!

  • کد نوشته: 72543
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoگروه آوازی «دامور» تازه ترین قطعه پاپ خود را با نام «با من مدارا کن» به بهانه فرارسیدن بهار و آغاز سال نو از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +خسروی دانش: اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «دامور» منتشر می‌شود

    توجه؛ این قطعه پاپ بدون استفاده از ساز توسط گروه «دامور» اجرا شده است!
  • گروه موسیقی دامور

    گروه موسیقی دامور

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه آوازی «دامور» تازه ترین قطعه پاپ خود را با نام «با من مدارا کن» به بهانه فرارسیدن بهار و آغاز سال نو از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این قطعه بدون دخالت ساز و تنها توسط حنجره اعضای این گروه اجرا شده و طبق گفته سرپرست دامور، این قطعه «پاپ» برای اولین بار است که توسط یک گروه آکاپلا (بدون همراهی ساز) با سبک جدیدی در ایران تولید می‌شود، این اثر با عنوان «با من مدارا کن» توسط فراز خسروی دانش آهنگسازی و تنظیم شده و شعر این قطعه نیز از سروده‌های دکتر «فرزاد تسلیمی» انتخاب شده، همچنین کار میکس و مسترینگ آن بر عهده نوید رهبر بوده است.

    «با من مدارا کن» توسط غزل اکلیلی، مینا جعفری، عطا حکاک، محمود رحمانی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، احسان آنالویی و فراز خسروی دانش اجرا شده است.

    فراز خسروی دانش درباره این اثر به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «در ابتدا نوروز باستانی را به همه هموطنان و پارسی زبانان عزیز تبریک گفته و قطعه «با من مدارا کن» را از طرف اعضای گروه دامور به این عزیزان تقدیم می‌کنم. اثری که هم اکنون منتشر شده از اولین قطعات اختصاصی گروه دامور محسوب می‌شود و خب قبلا کاور قطعات مختلف محلی، کلاسیک و پاپ را که بین مخاطبین محبوب بودند، تنظیم و اجرا می‌کردیم. ساخت قطعات پاپ برای چنین سبکی خیلی سخت است و چون امکان استفاده از ساز و Vst‌های الکترونیک را در این نوع موسیقی نداریم، باید به شکلی این قطعه ساخته و تنظیم می‌شد که تا حدودی زیادی بتواند انتظارات شنونده امروز را برآورده کند و با این حال بر این امر آگاه هستیم که باز هم حال و هوای این قطعه با قطعات پاپی که در مارکت موسیقی وجود دارد کمی متفاوت خواهد بود. ما تمام تلاشمان را برای بروز بودن این قطعه انجام داده‌ایم و امیدواریم مخاطبان عزیز از شنیدنش لذت ببرند، ما دوست داشتیم عکس العمل و نظرات شنونده‌های مختلفی که تاکنون با این نوع موسیقی (آکاپلا) آشنا نیستند را ببینیم و راهی برای ارتباط با آن‌ها پیدا کنیم.»

    وی خبر از ساخت کلیپ قطعه «با من مدارا کن» داد و افزود: «این اثر قرار است بصورت نماهنگ، بعد نوروز و پس از طی نمودن مراحل اخذ مجوز بصورت رسمی پخش شود و خوشبختانه تصویربرداری این نماهنگ انجام شده و در مرحله تدوین می‌باشد.»

    خسروی دانش درباره اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی «دامور» که طی سال ۱۳۹۴ راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد هم توضیح داد و گفت: «ما در حال حاضر مشغول ضبط آلبومی هستیم که بزودی قرار است بصورت رسمی منتشر شود. زمان دقیقی را نمی‌توانم برای انتشارش اعلام کنم آن هم بعلت حساسیت‌هایی هست که نسبت به ضبط و کیفیت کار مرتبط می‌شود. قرار نیست هر آنچه که در کنسرت‌های گروه دامور اجرا می‌شود را جمع آوری و ضبط کنیم و مسلماً قطعاتی با تنوع زیادی در این آلبوم کنار هم قرار خواهند گرفت. در تلاش هستیم که این آلبوم را بصورت تصویری به مخاطبان عزیز ارائه دهیم تا بتواند جذابیت‌های بیشتری را برای شنونده ایجاد نماید.

    از آخرین فعالیت‌های «دامور» می‌توان به برگزاری کنسرت مهرماه این گروه در سالن برج آزادی و انتشار تیزر ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده‌ای انتشار یافت، اشاره کرد.

    در ادامه می توانید «با من مدارا کن» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «با من مدارا کن»

    آنلاین بشنوید:

    با من مدارا کن از گروه دامور

    با من مدارا کن از گروه دامور

     

    https://musiceiranian.ir/?p=72543
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *