×
×

با ۸ قطعه موسقایی بی‌کلام و یک قطعه با کلام

  • کد نوشته: 72252
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • تازه‌ترین آلبوم موسیقایی «آرش کامور» آهنگساز و نوازنده کمانچه با عنوان «اسب و آتش» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
    +قطعه باکلام این آلبوم را وحید تاج خوانده است

    با ۸ قطعه موسقایی بی‌کلام و یک قطعه با کلام
  • آرش کامور

    آرش کامور

    موسیقی ایرانیان – رها معتمد: تازه‌ترین آلبوم موسیقایی «آرش کامور» آهنگساز و نوازنده کمانچه با عنوان «اسب و آتش» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر که جدید‌ترین آلبوم این هنرمند است، ۸ قطعه موسقایی بی‌کلام و یک قطعه با کلام به خوانندگی وحید تاج و شعری از  شفیعی کدکنی دارد که در آن از فضاهای ارکسترال تا تکنوازی‌هایی با استفاده از تصویرسازی‌های صوتی شنیده می‌شود.

    به گفته کامور از آنجا که موسیقی در ذات خود، قدرتی انتزاعی دارد باید بتواند مخاطب را سوار بر بال خیال کرده و تجربه‌های جدیدی را بنا بر احساس و قدرت تصویرگری ذهنی شنونده، به تصویر بکشد و یکی از دلایل اینکه بیشتر قطعات این آلبوم نیز به صورت بی‌کلام ساخته شده، اجازه خلق این تجربیات جدید و بدون محدودیت به مخاطب اثر است.

    شایان ذکر است که در ماه جاری، قطعاتی از اثر جدید این آهنگساز بدون اعلام نام آلبوم، در مراسم بزرگداشت اتو پینه، هنرمند برجسته آلمانی در موزه هنرهای معاصر و همچنین در مراسمی دیگر در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، به همراه غزل خوانی محمدعلی بهمنی اجرا شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=72252
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *