×
×

به خوانندگی «اشکان محمدیان»

  • کد نوشته: 71478
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • اولین آلبوم مستقل «اشکان محمدیان» یکی از موزیسین های الکترونیک کشورمان، با عنوان «یک لحظه بدون تو» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +کاورهای آلبوم به همراه تیزر تصویری

    به خوانندگی «اشکان محمدیان»
  • کاورهای  «یک لحظه بدون تو»

    کاورهای «یک لحظه بدون تو»

    موسیقی ایرانیان – رزیتا غفاری: اولین آلبوم مستقل «اشکان محمدیان» یکی از موزیسین های الکترونیک کشورمان، با عنوان «یک لحظه بدون تو» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام های مقدمه، باورم نبود، توی رویام، بهترین انتخاب، یک لحظه بدون تو، حیف ما بود، آره آره، باورم نبود (ریمیکس) و به یاد اون روزها در سبک الکترونیک است و طبق گفته محمدیان عضو سابق گروه اشکان کوشان، این اثر اولین آلبوم رسمی موسیقی الکترونیک است که توانسته مجوز انتشار از دفتر موسیقی ارشاد دریافت کند.

    شایان ذکر است که شعر و ملودی چهار قطعه آلبوم «یک لحظه بدون تو» از پوریا متابعان بوده و همچنین وی صدا برداری این اثر را هم برعهده داشته است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین شما مخاطبینی که تمایل به دانلود قانونی این اثر دارید، می توانید به سایت «بییپ تونز» مراجعه نمایید.

    + دانلود قانونی آلبوم «یک لحظه بدون تو» از بییپ تونز به همراه مشاهده تیزر

    https://musiceiranian.ir/?p=71478
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *