×
×

با صدا و موسیقی «ناصر منتظری» و سروده‌های «ابراهیم منصفی»

  • کد نوشته: 71473
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «روزُنِ رفته» با صدا و موسیقی «ناصر منتظری» و سروده‌های «ابراهیم منصفی» از سوی موسسه «نغمه حصار» و توسط پخش «جوان» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    +«روزُنِ رفته» در گویش جنوبی به معنای «روزهای رفته» است و عکس روی جلد این آلبوم، نمایی از ساحل بندرعباس در سالهای دور است

    با صدا و موسیقی «ناصر منتظری» و سروده‌های «ابراهیم منصفی»
  • آلبوم موسیقی «روزُنِ رفته»

    آلبوم موسیقی «روزُنِ رفته»

    موسیقی ایرانیان – ژاله قائمی: آلبوم موسیقی «روزُنِ رفته» با صدا و موسیقی «ناصر منتظری» و سروده‌های «ابراهیم منصفی» از سوی موسسه «نغمه حصار» و توسط پخش «جوان» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم که پانزدهمین اثر تولید شده توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت «افشین معصومی» است، از ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۳ توسط مرکز پخش «جوان» در مراکز و فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی توزیع شده و در دسترس مخاطبین است.

    «ناصر منتظری» آهنگساز و خواننده و نوازنده گیتار و لاعود این آلبوم است که خود زاده بندرعباس است. آیدا نصرت، سهیل پیغمبری، آرین کشیشی و… از دیگر نوازندگان این آلبوم هستند.

    ترانه‌هایی که در این آلبوم به گوش می‌رسد از سروده‌های شاعر و خنیاگر جنوب ایران، زنده‌یاد «ابراهیم منصفی» است که تاکنون در هیچ کجا شنیده نشده‌اند.

    شایان ذکر است که «روزُنِ رفته» در گویش جنوبی به معنای «روزهای رفته» است و عکس روی جلد این آلبوم، نمایی از ساحل بندرعباس در سالهای دور است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=71473
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *