×
×

از سوی چهارمین جشنواره سایتها و وبلاگهای موسیقی کشور

  • کد نوشته: 71230
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoمراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی با حضور جمعی از هیئت داوران و مسئولین برگزاری جشنواره، هنرمندان و مدیرن و نویسنده های وبلاگ ها و سایت‌های مطرح موسیقی کشور، شنبه ۹ اسفند ماه (ساعت ۲۱) در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و طی این مراسم «موسیقی ایرانیان» با سردبیری «ابراهیم مولائی» به عنوان سایت برگزیده در بین وبسایت‌های موسیقی ایرانی شناخته شد.
    +«موسیقی ایرانیان» به سردبیری «ابراهیم مولائی» در اولین و سومین دوره این جشنواره هم به عنوان سایت برگزیده موسیقی کشور انتخاب شده بود

    از سوی چهارمین جشنواره سایتها و وبلاگهای موسیقی کشور
  • چهارمین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی

    چهارمین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی با حضور جمعی از هیئت داوران و مسئولین برگزاری جشنواره، هنرمندان و مدیران و نویسنده های وبلاگ ها و سایت‌های مطرح موسیقی کشور، شنبه ۹ اسفند ماه (ساعت ۲۱) در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و طی این مراسم «موسیقی ایرانیان» با سردبیری «ابراهیم مولائی» به عنوان سایت برگزیده در بین وبسایت‌های موسیقی ایرانی شناخته شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، دبیری این دوره را «سجاد پورقناد» و داوری آن را محسن قانع بصیری، شهرام صارمی، دکتر محمدرضا آزاده فر، دکتر پیروز ارجمند و دکتر نرگس ذاکر جعفری برعهده داشته اند و در ابتدای این مراسم، پس از خوش آمد گویی «بونس محمودی» مجری برنامه، سعید یعقوبیان (تار)، پیمان ناصح‌پور (دایره) و شایان یزدی زاده (تمبک) به اجرای موسیقی آذری پرداختند و سپس کلیپ جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی با مروری بر تولد و سیر تحول این جشنواره به نمایش درآمد.

    دومین اجرای موسیقی مراسم نیز مربوط به گروه کر فرهنگسرای ارسباران به رهبری سرژیک میرزاییان بود که به اجرای آثاری از موسیقی ایران پرداختند.

    در بخش بعدی، سجاد پورقناد دبیر جشنواره به روی صحنه آمد و به سخنرانی درباره چهارمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی پرداخت، در ادامه نیز برنامه سوم موسیقی با اجرای پیمان سلطانی (تار) به همراه مهدی امامی (آواز) و شاهین مهاجری (تمبک) به اجرا رسید.

    گزارش مراسم اختتامیه

    گزارش مراسم اختتامیه

    در ادامه مراسم هم «عباس سجادی» مدیرعامل بنیاد آفرینش های نیاوران درباره جشنواره وبلاگها و سایت های موسیقی سخنرانی کرد و پس از وی نیز، گروه فلوت نوازان «ارغنون» به سرپرستی «ابراهیم نظری» به روی صحنه رفت.

    پس از اجرای موسیقی، دکتر «محمدرضا آزاده فر» از هیات داوران جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی، دیگر سخنران مراسم بود.

    در ادامه، نام برگزیدگان چهارمین جشنواره سایت ها و وبلاگ های موسیقی بدین شرح اعلام و تندیس جشنواره به برگزیده ها اهدا شد که در بخش مقاله پژوهشی بخش اصلی، نفر اول: نسیم احمدیان با مقاله «بازیِ هنری میانِ آهنگساز و شنونده»، نفر دوم: جعفرآقابرارنیا گودرزی با مقاله «بررسی سیر تحول و شکل گیری پیش درآمد در موسیقی ایران» و نفر سوم: شاهین مهاجری و طراحی با اتوکد سوده مفیدی با مقاله «شیوه ای برای نت نویسی سیستمهای میکروتونال ۱۲ قسمتی» انتخاب شدند.

    در بخش مقاله ژورنالیستی بخش اصلی نیز نفر اول: وحید افتخار حسینی با مقاله «دربارۀ توصیف رنگ صوت و سازآرایی» و نفر دوم: حسین سلیمی با مقاله «چند میلیون برای خواننده شدن باید هزینه کرد؟» به عنوان برگزیده های این بخش معرفی شدند.

    در یادداشت بخش اصلی نیز نفر اول: بابک ولی پور با یادداشت «هفته موسیقی معاصر تهران» و نقر دوم: علی نجفی ملکی با یادداشتی پیرامون «نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز» و نفر سوم علی شریفی با یادداشت «بررسی مکاتب آوازی و سبک در موسیقی آوازی ایران» انتخاب شد.

    گزارش مراسم اختتامیه

    گزارش مراسم اختتامیه

    همچنین در نقد بخش اصلی، نفر اول: سعید یعقوبیان با «موسیقاب»، نقر دوم: فرهود صفرزاده با «نقد آرای محمدرضا درویشی» و نفرات سوم: محمد جواد صحافی با «یادداشتی برای آلبوم مه بر آیان» و میثم پورتجریشی برای «نقدی بر اجرای استابات ماتر توسط گروه کر فیلارمونیک ایران» انتخاب و معرفی شدند.

    در بخش جنبی نیز برای «نقد» محمد خلیلیان با «قرابت راک و شاعرانگی؛ نگاهی به آلبوم شیدایی درون» و بیتا یاری با «چگونه به بمب اتم عشق بورزم» معرفی شدند، برای «مقاله پژوهشی» کامیار صلواتی با «راک ها» و «مقاله ژورنالیستی» فرشاد توکلی با «میرزاحسینقلی» و مهدی  فیروزیان  با «جعل غزل به نام منزوی در آلبوم موسیقی عبور از مه» جزو برگزیده ها بودند.

    «موسیقی ایرانیان» به سردبیری «ابراهیم مولائی» برنده جایزه بهترین سایت موسیقی و وبلاگ «موسیقی سنتی» با مدیریت «سعید مستفیضی» عنوان بهترین وبلاگ را کسب نمود، جالب است بدانید رسانه «موسیقی ایرانیان» در دوره اول و سوم نیز به عنوان سایت برگزیده انتخاب شده بود.

    شایان ذکر است که در پایان مراسم نیز از «شهرام صارمی» تجلیل و قدردانی شد.

    در ادامه می توانید عکسهای «علی چاشنی گیر» از مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی را مشاهده کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=71230
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *