×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 71216
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۶ دیدگاه
  • hot-topic-logo تازه ترین اثر رسمی «مرتضی پاشایی» با عنوان «کجایی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین و دوستداران وی قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    + آخرین آلبومِ زنده یاد «مرتضی پاشایی» هم اکنون مراحل پایانی تهیه و تنظیمش را پشت سر می‌گذارد و تا پیش از نوروز ۹۴ راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه ترین اثر رسمی «مرتضی پاشایی» با عنوان «کجایی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین و دوستداران وی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کار خوانندگی و آهنگسازی «کجایی» را زنده یاد «مرتضی پاشایی» برعهده داشته و «مهرزاد امیرخانی» نیز ترانه آن را سروده که «معین راهبر» نیز تنظیم کننده این اثر است. همچنین فرشید ادهمی (گیتار) و آرمین قیطاسی (کوعنا) به عنوان نوازنده در این قطعه حضور داشته اند.

    پس از گذشت چند ماه از درگذشت «مرتضی پاشایی»، «کجایی» اولین اثر منتشر نشده ای است که به صورت رسمی از این خواننده محبوب منتشر می شود.

    شایان ذکر است که آخرین آلبومِ زنده یاد «مرتضی پاشایی» هم اکنون مراحل پایانی تهیه و تنظیمش را پشت سر می‌گذارد و تا پیش از نوروز ۹۴ راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «کجایی»

    «کجایی» را آنلاین بشنوید:

    مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    https://musiceiranian.ir/?p=71216
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *