×
×

با حضور استادان و هنرمندانی چون هوشنگ ظریف، حسین علیزاده، داریوش طلایی، رامین جزایری و کیوان ساکت

  • کد نوشته: 70930
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • دومین نشست تخصصی پیرامون متدها و شیوه های آموزش موسیقی کلاسیک ایرانی و آسیبهای احتمالی، با گرایش ساز تار، به دبیری «مهران مهرنیا» و با عنوان «آوای دوست» برگزار می شود.
    +در حاشیه این مراسم، از مقام هنری استاد «فرهنگ‌شریف» هم تقدیر می‌شود

    با حضور استادان و هنرمندانی چون هوشنگ ظریف، حسین علیزاده، داریوش طلایی، رامین جزایری و کیوان ساکت
  • پوستر برنامه

    پوستر برنامه

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دومین نشست تخصصی پیرامون متدها و شیوه های آموزش موسیقی کلاسیک ایرانی و آسیبهای احتمالی، با گرایش ساز تار، به دبیری «مهران مهرنیا» و با عنوان «آوای دوست» برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این نشست ۹ اسفند ماه از ساعت ۱۵ در فرهنگساری ارسباران و با حضور استادان و هنرمندانی چون هوشنگ ظریف، حسین علیزاده، داریوش طلایی، رامین جزایری و کیوان ساکت آغاز می‌شود و شیوه‌های آموزشی نوازندگی ساز تار مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

    پایان‌بخش دومین نشست پژوهشی – آموزشی موسیقی دستگاهی ایران هم مراسم پاسداشت استاد «فرهنگ شریف» به پاس یک عمر تلاش هنری است که با حضور استادان بنام و علاقه‌مندان موسیقی سنتی و دستگاهی برگزار می‌شود.

    شایان ذکر است که «فرهنگ شریف» از نوازندگان سر‌شناس، برجسته و صاحب‌سبک تار ایرانی و شاگرد عبدالحسین شهنازی و مرتضی نی‌داوود است.

    نخستین نشست «آوای دوست» هم شهریورماه امسال با حضور استادان به نام ساز کمانچه از جمله داود گنجه‌ای، درویش‌رضا منظمی، مهدی آذرسینا، محمد مقدسی، علی‌اکبر شکارچی، هادی منتظری، اردشیر کامکار و سعید فرج‌پوری برگزار شده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=70930
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *