×
×

اجرای «اتاق گوشواره» در تهران

  • کد نوشته: 70919
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • گروه دنگ شو در شامگاه ۱۰ و ۱۱ اسفند در تالار وحدت بروی صحنه خواهد رفت تا با هواداران خود تجدید دیدار کند. حمید اسفندیاری مدیر شرکت آوای باربد و تهیه کننده این کنسرت در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز گفت: «رپرتوار این برنامه هنوز بصورت دقیق مشخص نیست اما به احتمال زیاد […]

    اجرای «اتاق گوشواره» در تهران
  • گروه دنگ شو

    گروه دنگ شو

    گروه دنگ شو در شامگاه ۱۰ و ۱۱ اسفند در تالار وحدت بروی صحنه خواهد رفت تا با هواداران خود تجدید دیدار کند.

    حمید اسفندیاری مدیر شرکت آوای باربد و تهیه کننده این کنسرت در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز گفت: «رپرتوار این برنامه هنوز بصورت دقیق مشخص نیست اما به احتمال زیاد گلچینی از قطعات قدیمی و جدید این گروه شبیه آنچه در جشنواره موسیقی فجر اجرا شد رپرتوار این کنسرت را تشکلی خواهد داد. وی از هر گونه توضیح اضافه در باره این گروه و کنسرت اسفندماه دنگ شو خود داری کرد. گویا شرکت آوای باربد و هنرمندان دنگ شو تصمیم دارند برای این کنسرت نشست خبری برگزار کنند. طبق گفته اسفندیاری قرار است خبر دقیق مربوط به این نشست خبری در چند روز آینده در اختیار عموم قرار گیرد.»

    گفتنی است این گروه پر طرفدار که توانست در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ، بیش از ۷۵ اجرای موفق ولی‌ بدون تبلیغات را با حمایت هوادارانش در شهر‌های بزرگ ایران از جمله تهران برگزار کند، آلبوم «اتاق گوشواره» را در تابستان ۲۰۱۴ روانه بازار کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=70919
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *