×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور گروه موسیقی «سون»

  • کد نوشته: 70442
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoچیزی به آخرین روزهای جشنواره سی‌ام باقی نمانده و اجراهای پاپ کم کم رو به اتمام است، برج میلاد شب گذشته ۳۰ بهمن ماه در یک شب و دو سئانس میزبان گروه سون و گروهش بود.

    +کیارش: موسیقی یک موهبت است

    +گروه سون: بدون دوستت دارم از سالن نمی‌رویم!

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت پرشور گروه موسیقی «سون»
  • چیزی به آخرین روزهای جشنواره سی‌ام باقی نمانده و اجراهای پاپ کم کم رو به اتمام است، برج میلاد شب گذشته ۳۰ بهمن ماه در یک شب و دو سئانس میزبان گروه سون و گروهش بود.

    دلتنگ شما بودیم

    کنسرت گروه سون

    کنسرت گروه سون

    نور سالن کم شد و گروه ارکستر با تشویق حضار وارد سن شدند به دنبال گردش نور روی سن و تشویقات مکرر متوجه حضور گروه «سون» متشکل از کیارش پوزشی و آرش و امیر قنادی روی سن شدیم که بدون فوت وقت به سراغ اجرای اولین قطعه با نام «ادعا» رفته و بعد از اتمام این قطعه ضمن خوش آمدگویی گفتند: «خیلی وقت بود که دلمان برای دیدن شما لک زده بود و دلتنگتان بودیم، خیلی خوشحالیم که امروز در قالب جشنواره موسیقی فجر در کنار شما هستیم.»

    کنسرت را اشتباه آمدید

    بعد اجرای چند قطعه مردم اصرار زیادی به اجرای قطعه «دوستت دارم» داشتند که آرش قنادی در جواب این درخواست‌ها گفت: «ما اصلا قطعه‌ای با نام «دوستت داریم» نداریم، فکر می‌کنم سالن را اشتباه آمدید و سپس قطعه «یه راهی پیش روم بذار» را اجرا کردند.

    حرف‌های تکراری

    بعد از پایان یک قطعه کیارش پوزشی گفت: «این روز‌ها آنقدر در شهرهای مختلف اجرا داشتیم که تمام حرف‌ها و مطالب‌مان دچار تکرار شده اما مگر می‌شود تشکر از لطف پدر و مادر هم تکراری شود؟ به افتخار همه والدین تشویق کنید و سالن هم بعد از پایان این صحبت منفجر شد.»

    به خاطر شماست که اینجاییم

    نوبت به اجرای قطعه بعدی رسید اما قبل از اجرای آن سرپرست گروه (آرش قنادی) از علاقه خود به هوادارانش گفت: «اگر امروز اینجا هستیم فقط و فقط به خاطر لطف شماست.»

    موسیقی یک موهبت است

    کنسرت گروه سون

    کنسرت گروه سون

    بعد از پایان قطعه «داری می‌ری» کیارش ضمن موهبت دانستن موسیقی گفت: «موسیقی یکی از موهبت‌های خداوند است و کسانی که موسیقی دوست دارند آدم‌های خوبی هستند و الان خوشحالیم که برای آدم‌های خوب اجرا می‌کنیم.»

    بوی عید می‌آید

    پیش از اجرای قطعه «بوی عید» آرش قنادی برای اجرای آن به عنوان مقدمه از داشتن خاطرات خوب و داشتن یک احساس خوب در هنگام ساختن این قطعه خبر داد و گفت: «این را تقدیم به همه شما می‌کنم که لایق بهترین‌ها هستید و سپس این آهنگ اجرا شد.»

    بدون دوستت دارم از سالن نمی‌رویم

    مردم آنقدر به اجرای قطعه «دوستت دارم» اصرار و پافشاری کردند که این گروه مجبور شدند بگویند ما تا این قطعه را اجرا نکنیم از سالن خارج نمی‌شویم! و در ‌‌نهایت این قطعه اجرا شد تا سالن از تشویق‌های پیاپی غرق شود.

    ۸ دقیقه موسیقی بی‌کلام

    در اواخر برنامه این گروه هر یک با در دست گرفتن سازهای مختلف و البته همراهی ارکستر به مدت ۸ دقیقه به صورت پشت سر هم قطعات ماندگار موسیقی را به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا کردند.

    اعضای ارکستر

    پژمان فرهمند، حسین شریفی، حسن فراهانی، محمد زمانی‌، هادی جداری، بهروز علیاری، سعید حسن‌زاده، مهرشاد خدابخشی و حمیدرضا نصرالهی اعضای گروه ارکستر سون را تشکیل می‌دادند.

    لیست قطعات

    باور، ستاره، دوست دارم، ادعا، واست می‌میرم، یه‌راهی پیش روم بزار، بوی عید، زمانه و… از قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

    حواشی در شب هشتم سی امین جشنواره موسیقی فجر

    -این گروه با کت‌های براق و یک دستی روی سن حاضر شدند و در اواسط برنامه برای پوشیدن این لباس‌ها از مردم نظرخواهی کردند که جواب همه مثبت بود.

    -قطعات «واست می‌میرم» و «دوستت دارم» به شدت مورد استقبال واقع شد.

    -همزمان با اجرای زنده هر قطعه موزیک ویدئو آن در نمایشگرهای داخل سالن پخش می‌شد هر چند که صدا و تصویر آن با هم همخوانی نداشت.

    -قطعه «دوستت دارم» به عنوان آخرین قطعه اجرا شد.

    -این کنسرت برخلاف دیگر اجرا‌ها بدون تاخیر و درست سر وقت آغاز شد.

    در ادامه عکسهای موسیقی ایرانیان (بابک کریم پور) از کنسرت گروه موسیقی سون را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=70442
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *