×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 69407
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲۶ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoکلیپ تصویری «دینگو مارو» به خوانندگی «محسن شریفیان» خواننده، آهنگساز، پژوهشگر و سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +«دینگو مارو» اسم یک نوع زار در هرمزگان است، موجودى نامریی که به گمان معتقدان آن در انسان حلول مى کند و در جنوب براى درمان آن مراسمى بر پا مى کنند!

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کلیپ تصویری «دینگو مارو» به خوانندگی «محسن شریفیان» خواننده، آهنگساز، پژوهشگر و سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    کار آهنگسازی این اثر به صورت مشترک توسط «بابک شهرکی» و «محسن شریفیان» انجام شده و کارگردان این کلیپ نیز گروه فیلم لیان است. جالب است بدانید، «دینگو مارو» اسم یک نوع زار در هرمزگان است، موجودى نامریی که به گمان معتقدان آن در انسان حلول مى کند و در جنوب براى درمان آن مراسمى بر پا مى کنند.

    شایان ذکر است که «محسن شریفیان»، موسیقیدان بوشهری چندی پیش آلبوم «دینگو مارو» را منتشر کرد. این نوازنده و خواننده گروه لیان که در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی با ارائه موسیقی بومی جنوب کشور موفقیت‌های فراوانی را از آن خود کرده، تلاش کرده در «دینگو مارو» با مطالعه موسیقی و فرهنگ کهن جنوب کشور، تلفیقی از موسیقی و برخی تفکرات فرهنگی مردم هرمزگان و بوشهر را به زبان موسیقی بیان کند.

    در ادامه می‌توانید کلیپ «دینگو مارو» با صدای «محسن شریفیان» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «دینگو مارو» با کیفیت HD
    + دانلود «دینگو مارو» با کیفیت خوب

     «دینگو مارو» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=69407
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *