×
×

۲۳ و ۲۴ بهمن ماه و طی ۴ سانس

  • کد نوشته: 68533
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • گروه موسیقی «سون» که به تازگی در تهران به روی صحنه رفته بود، کنسرتی در شهر تبریز برگزار می کند.+پوستر و جزئیات کامل این کنسرت

    ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه و طی ۴ سانس
  • پوستر کنسرت گروه سون

    پوستر کنسرت گروه سون

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه موسیقی «سون» که به تازگی در تهران به روی صحنه رفته بود، کنسرتی در شهر تبریز برگزار می کند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «سون» به خوانندگی آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی، در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه و طی ۴ سانس در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

    آلبوم این گروه هم در مرحله تولید است که پیش از این، آرش قنادی در این زمینه به موسیقی ایرانیان گفته بود: «در مرحله تنظیم آلبوم جدید هستیم، تمام تلاش ما بر این است که یک آلبوم متفاوت نسبت به کارهای گذشته داشته باشیم که امیدواریم مخاطب نیز از آن رضایت داشته باشد، در ضمن تا انتشار آثار جدید، دیگر در تهران روی صحنه نخواهیم رفت.»

    گروه موسیقی «سون» از جمله گروه‌های موفق سال‌های اخیر موسیقی پاپ کشورمان است، این گروه اواخر سال ۸۷ بود که اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «با تو می‌مونم» را در بازار موسیقی منتشر کرد. انتشار این آلبوم در اولین گام فعالیت‌های حرفه ای این گروه سه نفره، گرچه از تبلیغات و اطلاع رسانی درستی برخوردار نشد اما توانست در ردیف یکی از آثار پرفروش بازار موسیقی پاپ آن سال‌ها قرار گیرد. این گروه طی سال‌هایی که فعالیت چندانی در نشر آلبوم نداشت اجراهای زنده متفاوتی را هم در تهران و شهرستان تجربه کرد. ضمن اینکه اجرای تیتراژ پایانی سریال پرطرفدار «زمانه» به کارگردانی حسین فتحی از جمله کارهای ارائه شده این گروه جوان‌پسند طی سالهای اخیر است.

    علاقه مندان میتوانند جهت خرید بلیط برای این کنسرت به سایت www.ebilit.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=68533
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *