×
×

خواننده سبک هیپ هاپ

  • کد نوشته: 68481
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • شان فوربس ۹ ماه پیش شنوایی خود را از دست داد اما به شکل عجیبی به فعالیت در عرصه موسیقی ادامه داد. شان فوربس خواننده سبک هیپ هاپ که آوریل گذشته جایزه هنرمند سال را از جشنواره دیترویت موزیک اواردز دریافت کرد، به دلیل بیماری مننژیت نخاعی حدود ۹ ماه پیش شنوایی خود را از […]

    خواننده سبک هیپ هاپ
  • ۶۳۵۵۷۹۸۳۵۴۵۳۹۱۴۵۶۵شان فوربس ۹ ماه پیش شنوایی خود را از دست داد اما به شکل عجیبی به فعالیت در عرصه موسیقی ادامه داد.

    شان فوربس خواننده سبک هیپ هاپ که آوریل گذشته جایزه هنرمند سال را از جشنواره دیترویت موزیک اواردز دریافت کرد، به دلیل بیماری مننژیت نخاعی حدود ۹ ماه پیش شنوایی خود را از دست داد.

    واشنگتن پست نوشت فوربس چهره مشهور هیپ هاپ که ناشنواست به تازگی کنسرتی روی صحنه برده و این اجرا ژانری از موسیقی ارائه می‌کند که صدها هزار ناشنوا می‌توانند به یک تجربه فرهنگی که به تازگی برای آنها شناخته شده، دست یابند. تحقیقات نشان می‌دهد که فرآیند شنیدن با وجود ناشنوایی با حس لرزش متاثر از صدای موسیقی و انتقال آن به پوست بدن صورت می‌گیرد. سپس باعث واکنش مغز می‌شود که به این صورت فرآیند شنوایی شبیه سازی و القاء می‌شود.

    این تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که زمان زیادی از ناشنوایی‌شان نمی‌گذرد، بخش حواس لامسه در مغز، عمل شنیدن را القاء می‌کند. در اجرای اخیر شان فوربس، جمعیت مخاطبان ترکیبی از افراد دارای شنوایی و افراد ناشنوا بود. این کار باعث تجربه ای نو برای افراد ناشنوا و پلی میان دنیای ناشنوایان و افراد دارای شنوایی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=68481
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *