×
×

به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سید جلال دهقانی

  • کد نوشته: 68275
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • سالار عقیلی – خواننده ایرانی – ترانه تیتراژ مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری اجرا کرد. ترانه تیتراژ این سریال را محمد مهدی سیار سروده و فرید سعادتمند آهنگساز موسیقی سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه»، آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. مجموعه تلویزیونی «حانیه» در ۱۳ قسمت […]

    به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سید جلال دهقانی
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    سالار عقیلی – خواننده ایرانی – ترانه تیتراژ مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری اجرا کرد.

    ترانه تیتراژ این سریال را محمد مهدی سیار سروده و فرید سعادتمند آهنگساز موسیقی سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه»، آهنگسازی آن را بر عهده داشته است.

    مجموعه تلویزیونی «حانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و در دهه مبارک فجر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

    جمال شورجه به عنوان مشاور پروژه و مشاور کارگردان این مجموعه تلویزیونی را همراهی می‌کند.

    قصه این سریال براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‌های فعال انقلاب شکل گرفته و بعضی از شخصیت‌های آن واقعی هستند و مابه‌ازای بیرونی دارند. این قصه زندگی ستوانی به نام «سعید» را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش به یزد منتقل شده و آنجا در خانه سید جعفر که یکی از بازاریان انقلابی شهر یزد است، ساکن می‌شود. حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به‌ وجود می‌آورد.

    عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان، ندا حبیبی و شهره اشقولی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=68275
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *