×
×

دهم بهمن ماه سال جاری و طی دو کنسرت مجزا

  • کد نوشته: 68198
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۴۸ دیدگاه
  • سالن بزرگ موسیقی شهر آمستردام هلند، معروف به «موزیک خباو» جمعه دهم بهمن مصادف با سی‌ام ماه ژانویه شاهد اجرای دو کنسرت با هنرمندی کیهان کلهر و محمد معتمدی خواهد بود.
    +کنسرت کیهان کلهر با همراهی اردال ارزنجان هنرمند بنام ترکیه ای اجرا خواهد شد

    دهم بهمن ماه سال جاری و طی دو کنسرت مجزا
  • محمد معتمدی و کیهان کلهر

    محمد معتمدی و کیهان کلهر

    سالن بزرگ موسیقی شهر آمستردام هلند، معروف به «موزیک خباو» جمعه دهم بهمن مصادف با سی‌ام ماه ژانویه شاهد اجرای دو کنسرت با هنرمندی کیهان کلهر و محمد معتمدی خواهد بود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این شب که شب موسیقی ایران نامگذاری شده، ابتدا محمد معتمدی کنسرت قصیده را که تلفیقی از موسیقی ایرانی و موسیقی فلامنکوی اسپانیا می‌باشد با همکاری سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح بوشهری و هنرمندانی از کشور اسپانیا به روی صحنه خواهد برد. معتمدی که پیش از این، کنسرت قصیده را در بسیاری از فستیوال‌های معتبر موسیقی به روی صحنه برده است، برای بار دوم به دعوت فستیوال فلامنکوی آمستردام به روی صحنه خواهد رفت که این اجرا از سوی برگزار کنندگان فستیوال «ملاقات موسیقی فلامنکو با موسیقی ایرانی» نامگذاری شده است.

    و اما بخش دیگر شب موسیقی ایرانی آمستردام به اجرای مشترک کیهان کلهر و هنرمند کشور ترکیه، اردال ارزنجان اختصاص خواهد داشت که این کنسرت نیز از سوی برگزار کنندگان فستیوال با عنوان «ملاقات شرق با شرق» نامگذاری شده است.

    سالن موزیک خباو، مرکز اصلی اجرای موسیقی شهر آمستردام هلند می‌باشد و این برنامه به دعوت فستیوال دوسالانهء موسیقی آمستردام به اجرا در خواهد آمد.

    https://musiceiranian.ir/?p=68198
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *