×
×

حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «شهرام شکوهی» در تهران

  • کد نوشته: 68130
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • hot-topic-logo«شهرام شکوهی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، سوم بهمن ماه با استقبال گسترده مخاطبین اش در شهر تهران به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت شهرام شکوهی را دنبال کنید.+عکسهای کنسرت «شهرام شکوهی»

    حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «شهرام شکوهی» در تهران
  • کنسرت شهرام شکوهی (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    کنسرت شهرام شکوهی (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – امیر عبداللهی: «شهرام شکوهی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، سوم بهمن ماه با استقبال گسترده مخاطبین اش در شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش «خبرنگار موسیقی ایرانیان»، شکوهی در این کنسرت به سرپرسنی و رهبری ارکستر «امیر حسین کاشانیان»، با اجرای قطعاتی از دو آلبوم «مدارا»، «کولی عشق» و تک آهنگ هایش، طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به برگزاری کنسرت پرداخت.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت شهرام شکوهی را دنبال کنید.

    * در ابتدای کنسرت، کلیپی از زنده یاد «مرتضی پاشایی» پخش شد و همزمان با این قطعه ویدئویی، شهرام شکوهی قطعه «عاشقان» را اجرا کرد.

    * در ابتدای کنسرت و پس از اجرای قطعه «عاشقان»، شکوهی ضمن خوش آمدگویی به مخاطبین، از بچه های تیم ملی فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و از بازی دلاورانه آنها در مقابل تیم ملی عراق، تشکر کرد.

    * شهرام شکوهی از «مرتضی دلیری»، تهیه کننده و مدیربرنامه هایش تشکر کرد و از او به عنوان دوست و همراهی نام برد که در تمام لحظات سخت در کنارش بوده و لحظه ای او را در شرایط مختلف تنها نگذاشته است.

    * این خواننده پاپ در اواسط برنامه خبر از حضور در جشنواره موسیقی فجر داد و گفت: «این کنسرت که طی دو سانس برگزار میکنم، سی ونه و چهلمین اجرایم در شهر تهران است. پس از این کنسرت برای حضور در جشنواره موسیقی فجر آماده خواهم شد و البته تا زمان انتشار آلبوم جدیدم، دیگر در تهران به روی صحنه نخواهم رفت.»

    سالن برگزاری برنامه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال خوب مخاطبین موسیقی پر شده بود، همچنین قطعه ی «لیلی و مجنون» یکی از پر طرفدار ترین قطعات کنسرت بود که شکوهی این اثر را با هم خوانی تماشاگران اجرا کرد.

    * این کنسرت با همت شرکت فرهنگی-هنری «اکسرنوین» به مدیریت «محدرضا خانزاده» در حالی برگزار شد که خبری در فضای مجازی مبنی بر لغو اجرای شکوهی به دلیل بیماری و البته به اشتباه منتشر شده بود که همین شایعه باعث سردرگمی برخی از مخاطبین شد.

    * نیما غفاری (درامز)، رامبد رفعت (گیتاربیس)، سام میرزایی (گیتار اسپانبش)، میعاد شهابی (گیتار اسپانیش)، عادل فلاح (کیبورد)، عماد لاریجانی (کیبورد)، مهدی پاشا (پرکاشن) و امیرحسین کاشانیان (سرپرست و رهبر ارکس‌تر) به عنوان نوازنده های گروه موسیقی «شهرام شکوهی»، در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    «فرزاد حسنی»، «رضا عنایتی»، «احمد ایراندوست»، «کامران تفتی» و «شهره لرستانی» به عنوان میهمان در این کنسرت حضور داشتند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «شهرام شکوهی» را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=68130
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *