×
×

گروه موسیقی «سپهر» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 68018
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۹ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، طی دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در حضور هنردوستان و هنرمندان موسیقی کشورمان در فرهنگسرای نیاوران برگزار و این اجرا با استقبال گرم مخاطبان مواجه گردید.

    +در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید

    گروه موسیقی «سپهر» به روی صحنه رفت
  • کنسرت مهدی امامی

    کنسرت مهدی امامی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کنسرت گروه موسیقی «سپهر» به خوانندگی مهدی امامی، طی دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در حضور هنردوستان و هنرمندان موسیقی کشورمان در فرهنگسرای نیاوران برگزار و این اجرا با استقبال گرم مخاطبان مواجه گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» این کنسرت در ساعت ۲۱ از دو تاریخ ذکر شده با حضور میهمانان و هنرمندانی چون دکتر ساسان فاطمی، مهدی آذر سینا، علی اکبر شکارچی، محمد رضا فیاض و… به اجرا در آمد.

    این مجموعه شامل قطعاتِ «نوآذر»، «اساره»، «خجسته» و «بهاره» به آهنگسازی فرید خردمند در دستگاه نوا و نیز قطعاتی به نام‌های «پیشرو رواق»، «چهارمضراب سوار» و «عمل دشتی «ای جان» به آهنگسازی احمد رضاخواه بوده که آثار آهنگسازی شده با رویکردی ویژه به فرم و دورهای ریتمیک و با مطالعه بر روی ویژه گی‌های این دو عنصر موسیقی در گذشته‌های دور ایران ساخته و پرداخته شده و به اجرا در آمده است.

    شایان ذکر است که در این کنسرت، نجمه صغیر (عود)، فرید خردمند (تمبک و بندیر)، المیرا مردانه (کمانچه)، احمد رضاخواه (سنتور)، پریسا کاشفی (تار) و احسان عابدی (نی) به عنوان نوازندگان گروه موسیقی «سپهر» در کنار مهدی امامی به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=68018
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *