×
×

به علت بیماری ریوی

  • کد نوشته: 67997
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۱۸ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo«یوسف سلیمی» از بنام ترین خواننده های محلی استان کرمان که چهارشنبه شب (یکم بهمن ماه) به علت بیماری ریوی به کما رفته بود، شب جمعه (سوم بهمن ماه) در سن ۵۷ سالگی درگذشت.
    +در ادامه می توانید قطعه «گیس گل» با صدای «یوسف سلیمی» را به یاد وی، آنلاین از موسیقی ایرانیان گوش کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    +«موسیقی ایرانیان» درگذشت این هنرمند ارزشمند کشورمان را به جامعه هنری ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوید

    به علت بیماری ریوی
  • یوسف سلیمی

    یوسف سلیمی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «یوسف سلیمی» از بنام ترین خواننده های محلی استان کرمان که چهارشنبه شب (یکم بهمن ماه) به علت بیماری ریوی به کما رفته بود، شب جمعه (سوم بهمن ماه) در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، یوسف سلیمی یکی از بزرگترین خوانندگان نواحی کشور محسوب میشد که بارها در جشنواره های نواحی به عنوان بهترین خواننده  نواحی از او تجلیل شده بود, این هنرمند موسیقی محلی کشورمان، چهارشنبه شب به علت بیماری ریوی در بیمارستان امام خمینی شهر جیرفت بستری شد و متاسفانه شب جمعه (سوم بهمن ماه) چشم از این جهان فروبست،

    پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، ساعت هشت امروز (شنبه) از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فاریاب، منتقل می شود.

    شایان ذکر است که آلبوم های «کویرانه» و «حیرت آهنگ»، خوانندگی موسیقی فیلم «بانوی گل سرخ» با آهنگسازی محمدرضا درویشی و فیلم سینمایی «پهلوان» با آهنگسازی فواد توحیدی از آثار این هنرمند موسیقی نواحی کشور است، همچنین پیش از این فیلمی به نام «راست پنجگاه» به کارگردانی امیر عابدین پور از زندگی این هنرمند پیشکسوت ساخته و اکران شده است.

    «موسیقی ایرانیان» درگذشت این هنرمند ارزشمند کشورمان را به جامعه هنری ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوید.

    در ادامه می توانید قطعه «گیس گل» با صدای «یوسف سلیمی» را به یاد وی، آنلاین از موسیقی ایرانیان گوش کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه معروف محلی «گیس گل» با صدای «یوسف سلیمی»

    قطعه معروف محلی «گیس گل» با صدای «یوسف سلیمی» را آنلاین بشنوید:

    یوسف سلیمی

    یوسف سلیمی

     

    https://musiceiranian.ir/?p=67997
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *