×
×

گزارش «موسیقی ایرانیان» از متن و حاشیه های کنسرت حاجیلی در تهران

  • کد نوشته: 67781
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • hot-topic-logo کنسرت شاد و پرانرژی «امید حاجیلی» خواننده و نوازنده موسیقی پاپ ایران، ۲۹ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.
    +محسن شریفیان به عنوان نوازنده مهمان در این کنسرت حضور داشت و حاجیلی مراسم تولد برای وی برپا کرد!

    گزارش «موسیقی ایرانیان» از متن و حاشیه های کنسرت حاجیلی در تهران
  • کنسرت امید حاجیلی

    کنسرت امید حاجیلی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت شاد و پرانرژی «امید حاجیلی» خواننده و نوازنده موسیقی پاپ ایران، ۲۹ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت ۲۹ دی ماه سال جاری با اجرای قطعاتی چون دلبر سیاه، دلبر، دینگومارو، برای عاشقی دیره، ربابه، گل نازم، عاشقتم، عشق منی، باغ مولوی و دوست دارم، برگزار شد و مجید برومند (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد، ملودیکا)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم‌پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، همایون نصیری (پرکاشن)، مرتضی کریمی (عود)، بهنام حکیم (بوزوکی)، محسن شریفیان (نی انبان)، وحید اسدالهی (نقاره) و محمد اسدالهی (آکاردئون) نوازندگان گروه امید حاجیلی بودند که در کنار مجید کمالی، فاطمه سمنانی، سمیرا ملک و رامونا نظام‌زاده (گروه کر) به اجرای برنامه پرداختند.

    در ادامه می‌توانید حاشیه نگار خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «امید حاجیلی» را دنبال کنید.

    * امید حاجیلی که عادت دارد عنوان خاصی بر روی هر یک از اجرا‌هایش بگذارد، این سری نیز شعار «بمب انرژی» را برای کنسرت زمستانی‌اش انتخاب کرده بود که البته برخی از مخاطبین و حاضرین به شوخی عنوان می‌کردند که هر لحظه امکان انفجار بمب در سالن میلاد وجود دارد!

    * مثل همیشه، اجرای این کنسرت از حاجیلی نیز دارای شور و هیجان خاصی بود و خود خواننده هم با انرژی فراوان و خنده‌هایش مخاطبین را به وجد آورده بود.

    * امید حاجیلی، قطعه «باغ مولوی» را به یاد زنده یاد «ناصر عبدالهی» اجرا کرد و قبل از آن گفت: «مطمئن هستم ناصر همین الان در جمع ما حضور دارد و من هم از حضورش انرژی می‌گیرم.»

    محسن شریفیان در کنسرت امید حاجیلی

    محسن شریفیان در کنسرت امید حاجیلی

    * «محسن شریفیان» سرپرست و نوازنده گروه موسیقی «لیان» که لغو کنسرتشان در هفته های گذشته خبرساز شده بود، به هنگام اجرای قطعه چهارم (دلبر سیاه) به عنوان نوازنده مهمان روی صحنه حاضر شد و با همراهی اعضای گروه در اجرای قطعه مورد نظر به هنرنمایی پرداخت که با استقبال ویژه و گسترده مخاطبین همراه بود.

    * حاجیلی قبل از اجرای قطعه مربوط به «محسن شریفیان»، این اثر را «خطرناک» عنوان کرد! و از دوستدارانش در خواست کرد با دست‌هایشان این هنرمند بنام بوشهری را همراهی کنند.

    * از نکات جالب توجه این کنسرت، برگزاری مراسم مختصر برای تولد «محسن شریفیان» بود، پس از اجرای قطعه بندری بود که آهنگ تولدت مبارک با همخوانی مردم به مناسبت سالروز تولد سرپرست گروه لیان (سی دی ماه) در سالن اجرا شد و حاجیلی ضمن روبوسی، هدیه ای به شریفیان اهدا کرد.

    * قطعه پایانی نیز «بوم بوم» بود که البته از تشویق و همراهی مردم حین اجرای این قطعه، مشخص بود اثر «بوم بوم» بین مخاطبین طرفدار زیادی دارد.

    * در پایان کنسرت، امید حاجیلی اقدام به گرفتن عکس سلفی با هوادارانش کرد.

    * «فرزاد حسنی» مجری بنام به همراه «بابک جهانبخش»، «شهاب رمضان» و «وحید حاجی تبار» سه خواننده موسیقی پاپ، پدر و مادر «امید حاجیلی»، «احمدرضا عابدزاده» دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، «کمند امیرسلیمانی»، «بهاره رهنما»، «محسن افشانی» و «سام نوری» هنرپیشه های سینما و تلویزیون، مهمانان ویژه امید حاجیلی در کنسرت ۲۹ دی‌ماه بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=67781
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *