×
×

گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فرزاد فرزین»

  • کد نوشته: 67646
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۳
  • ۲۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo«فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، با استقبال گسترده مخاطبین در شهر تهران بر روی صحنه رفت. در ادامه می‌توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را دنبال کنید.
    +عکسهای موسیقی ایرانیان (حمیدرضا امینی) از متن و پشت صحنه کنسرت فرزاد فرزین

    گزارش مفصل متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فرزاد فرزین»
  • کنسرت فرزاد فرزین

    کنسرت فرزاد فرزین

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، با استقبال گسترده مخاطبین در شهر تهران بر روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوارن» به مدیریت «رسول ترابی» و سرپرستی ارکستر «مهران خلیلی» طی روز‌های ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد.

    شایان ذکر است که آرین قیطاسی (ساکسوفون)، بهادر خانزاده (ویولن)، سهراب رمضان زاده (درامز)، امین عباسی مهر (گیتارباس)، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احمد امین‌پور (پرکاشن)، مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، سهراب رمضان‌پور (درامز)، کسری خدیور (ویولن)، ایمان جعفری پویان (ساکسیفون)، مهران خلیلی (رهبر گروه)، اعضای گروه «فرزاد فرزین» را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

    در ادامه می‌توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «فرزاد فرزین» را دنبال کنید.

    * در کنسرت پیش رو، قطعه «ماه عسل» همچنان از قطعات پر طرفدار این خواننده بود و با اجرای این آهنگ، تمام مخاطبین حاضر در سالن یک صدا ترانه این قطعه را با فرزاد فرزین همخوانی می‌کردند.

    * «احساس من»، «کوچه‌ها»، «عاشق»، «می‌دونم»، «کی می‌تونه»، «لحظه‌ها»، «بیا بیا»، «نگرانتم»، «من و تو»، «دونه دونه»، «ای وای»، «فکر تو»، «برگرد»، «دوریت»، «بچه»، «شانس»، «ماه عسل» و «باتو» از جمله قطعاتی بودند که کنسرت، توسط فرزین و گروهش اجرا شدند. از نکات جالب توجه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اخیرا دو قطعه جدید با عنوان‌های «عاشق» و «کوچه‌ها» در فضای مجازی توسط فرزاد فرزین منتشر شده بود و در این برنامه اجرا شدند که از سوی هواداران این خواننده مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

    * طی سالهای گذشته و مدتهاست جو برنامه‌های زنده داخلی روندی تکراری و خسته کننده را به خود گرفته و اکثر کنسرت‌ها جذابیت خاصی برای مخاطبین ندارد، ولی فرزاد فرزین طی دو شب کنسرت خود یکی از بی‌نقص‌ترین اجراهای موسیقی پاپ ایران را داشت وبه نظر می‌رسید این خواننده با همراهی دوستانش و طبق برنامه ریزی‌هایی که داشت تمام سعی خود را کرده بود تا وی و گروهش یکی از ماندگار‌ترین اجرا‌هایشان به روی صحنه رود.

    * کارگردانی این کنسرت برعهده کیوان ملک مطیعی بود، فرزین درباره این همکاری گفته است: «ما با کیوان خیلی در مورد سوژه هایمان فکر می کنیم و در مورد انها نظر می دهیم و برای همین تقریبا همیشه در حال حرکت رو به جلو هستیم، با توجه به کمبودهای فراوانی که ما در بحث سالن و امکانات سخت افزاری در ایران داریم، کیوان ملک مطیعی خیلی خوب خودش را به این شرایط وفق داده و ایده هایش به خوبی در می آید.»

    * از مهمانان این برنامه می‌توان به هنرمندانی همچون محمدرضا فروتن، حسین سهیلی‌زاده، بهاره افشاری، مانی نوری، امیر حسین رستمی، رضا تاج بخش، کوشان حداد، زهرا عاملی، حسین سلیمانی، برادران بوشهری، یاحا کاشانی، زایا سلیمان، داریوش شهریاری، ناصر زینعلی و علیرضا طلیسچی اشاره کرد.

    در ادامه عکسهای موسیقی ایرانیان (حمیدرضا امینی) از متن و پشت صحنه کنسرت فرزاد فرزین را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی هر یک از تصاویر، بروی آن کلیک کنید.)

    https://musiceiranian.ir/?p=67646
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *